maanantai 30. joulukuuta 2013

Joululahjat + + + muuta

Joulukin mennä hujahti, ja Lilikin sai jos jonkinlaista joululahjaa. :) Lili sai kaksi pehmolelua, jotka ovat molemmat kärsineet!  Lilin vakio helahoidon! Toiselta (korppikotkalta) puuttuu tukka, jonka Lili nyppi irti! Majava taas on kokenut rankempia, se menetti toisen jalkansa ja nenän! D: xD. Lisäksi Lili sai älypelin ja kaksi luuta, pantaan tunnistus kapselin ja ledivalon tuonne synkkiin iltalenkkeihin. Luista Lili on tykännyt kumpaisestakin tosi paljon ja takkatulen ääressä niitä on mahdottoman mukavaa syödä. Älypeliäkin ollaan jo kokeiltu ja ihan hyvin se on alkanut sujua tuo haastavampikin taso. Nyt alkaa Lilillä remmissä kävely koulutus totiseti, lenkillä kuin aropupua lenkittäisi !
Tänään on Lili lepäillyt ja ottanut kerta kaikkiaan rennosti, kun eilen oltiin kylässä paikassa jossa oli toinenkin koira, se taisi ottaa aika koville Lilillä. Huomenna olisi tarkoitus mennä ostamaan Lilille talvitakkia, kun se tuntuu vähän palelevan tuolla ulkona onhan sillä aika lyhyt turkki. Lisäksi ostamme neitille valjaat ja uuden remmin, kun on vanha hihna jo kulunut ja kohta varmaan katkeaa siitä kohdin mistä Lili on sitä jyrsinyt. Valjaat ostamme siksi koska kuulimme niiden olevan ehdottomasti paremmat koiran niskalle kuin panta, ja kun Lili on aikas kova vetämään hihnassa olisi valjaat jotenkin ihanammat! :) Ei sitten sen enempää pyrin taas kirjoittelemaan ja laitan varmaan kuvia Lilin joululahjoistakin teille. Jokin videokin Lilistä olisi kiva väsätä ja laittaa tänne! :)
Kuva on otettu silloin kun sitä lunta oli muutama päivä, aikas synkkä joulu ollut!

torstai 26. joulukuuta 2013

Toivekuvia !

moi, eli minulla oli nyt alkutalvesta kysely joka on päättynyt jo jonkin aikaa sitten ja äänestitte voittoon toivekuva postauksen! :) Joten voitte laittaa toiveita Lilistä yms yms... kommentilla. Toteutan kaikki toiveet jos vain mahd. Olisi kiva jos niitä toiveita myös tulisi muuten en voi toteuttaa. :)

tiistai 3. joulukuuta 2013

kuva kaverille ?

en sit oo varma jasmin oliks tää just se kuva minkä halusit, mut toivottavasti tää kelpaa! :)
ps, muut älkää välittäkö
:DDDDDDDD

perjantai 22. marraskuuta 2013

vähän tulevaa ja mennyttäkin

Moi, Kohta se joulu jo sieltä tulee, n,viikon päästä alkaa joulukuu O.o Huih mihin aika on oikeen mennyt ! Lili tulee joulukuussa 7-kk eli se on jo yli puolivuotias pikku mussukka. Joulukuuksi olen kehitellyt teille jotain tosi hauskoja juttuja ( toivottavasti tekin pidätte niistä ) ! :)
Eli joulukuun ensimmäisenä päivänähän alkaa joulun odotus, vaikka Lilillä se on kyllä alkanut jo aikoja sitten postissa tulleita leluesitteitä varastelemalla.:) Silloin olen ajatellut laittaa joka päivä ensimmäisestä päivästä - kahteenkymmeneen neljään päivään asti jonkin postauksen. Joko normaalin päivän kuulumisia tai jonkin erikoispostauksen, äänestyksiä, toiveita, extra postauksia ja ehkäpä joitain yllätyksiä on luvassa myöskin, en paljasta niitä vielä ! :) Mutta siis tarkoituksena on joka päivä laittaa jonkinnäköinen postaus joulukalenteri tyyliin teille, en vielä ole päättänyt laitanko näille "joulukalenteri" postauksille oman palkin yläkulmaan josta ne löytyy vai laitanko vaan ihan perus postaus tyylillä, no näätte sitten viikon päästä!

Nyt ei olla Lilin kanssa paljoo puuhailtu sis, sillee erikoisemmin mistä nyt kantsis kirjoittaa, että ihan perus arkea on ollut, ja paljon on puruluita jyrsinyt Lili että viimeisetkin hampaat lähtisivät.
Yksi kaverini oli meillä tällä viikolla, oisko ollu keskiviikko, sillon leikittiin "piilosta" Lilin kanssa, siis silleen että Lilin piti etsiä meiät ja kun löysi sai namia, ja oli kyllä toooosi hyvää treeniä Lillukalle, se oikeasti käytti sitä nenäänsä ja kyllä se meidät TOSI hyvin löysikin, yllättävän hyvin! :)
Lenkkeilty on metsässä kuin myös tielläkin ja tosi reippaasti kyllä vipeltää edellä.
Ei sitten sen enempää tänään, tää oli nyt vähän tämmönen informaatio postaus vaan mutta terkkuja Lililtä kaikille!  ja ihanille muutamalle lukijalle Lililtä iso märkä suukko :D ja hyvää joulun odotusta!
Öhöm, LILI , mikäs siellä suussa onkaan, taitaa olla mun raippa.
Ollaan ratsastukseen lähdössä.

Hampaiden irrotus operaatio käynnissä.
On muutes yllättävän sulonen kuva :)

maanantai 18. marraskuuta 2013

Syksyn / alkutalven kuulumisia

                                 
heipparallaa kaikki, varsinkin ihanat lukijani, mutta tietysti myös muut, Nyt on syksy tai no itseasiassa jo alkutalvi, on ollut jo pakkastakin ja aika kylmä. Olin Lilin kanssa juuri iltalenkillä ja tiet oli jäässä, lätäköt ihan umpijäässä ja sai Lili jääkimpaleen josta tuli suuri aarre, mutta kas kummaa siellä lämpöisessä suussa kylmä jäänpala suli äkkiä ja Lili kyllä ihmetteli että mihin ihmeeseen se hävisi, kyllä tämä maailma on sitten ihmeellinen, varsinkin kun Lilin elämän ensimmäinen talvi on tuloillaan. Ei Lilin pieniin aivoihin vaan millään se mahdu, että mitä täällä tapahtuu kun juuri oli hellettä jasai olla terassilla järsimässä luuta.

Lilin pentukarva on alkanut melkoisella vauhdilla irrota ja mikä kummallisinta mustan pehmoisen turkin alta paljastuu karkea suklaan värinen turkki. Sitä olen nyt nyppinyt ja aivan ihana on tullut, itseasiassa Lilille sopii rusertava turkki, toki mustaakin karvaa jää ja jalat ovat beessit. Lilin naamaakin ollaan siistitty ja korvista leikattu ylimmääräiset tupsakkeet pois, ja alta onkin paljastunut suloisimmista suloisimmat ruskeat silmät ja söpö ja nätti Lili tyttömme on nyt ! <3
Melkein kaikki hampaatkin ovat lähteneet, yhdellä hampaalla varsinkin oli hauska tarina:
Olimme olleet juuri eläinlääkärissä hakemassa Lilille ruokaa ja siinä samalla hän teki lilille hampaitten tarkastuksen ja leikkasi itseppäisen tyttömme kynnet. Eläinlääkäri sanoi että kulmahampaitten pitäisi lähteä ennen kuin uudet hampaat kasvaa puoliväliin asti, muuten joudutaan Lili nukuttamaan ja leikkaamaan ne kulmahampaat pois. No Lili varmaan kuuli sen ja ajatteli, ei mua ei nukuteta ja leikata!!! Kun päästiin kotiin Lili puri eka luuta HETI kun päästiin kotiin, sitten se meni kenkäkaapille ja viskasi sen kulmahampaan sinne kenkäkaappiin :D !!
heh heh Lili kiittää :)

Kuvat eivät ole hirveän uusia mutta suloisia silti ja laitoin ne tänne, on ne syksyn otoksia kumminkin:)

perjantai 1. marraskuuta 2013

päivitystä Lilliputista :)

 
( vanha kuva )
Lilin kanssa ei olla hirveesti mitään tehty ainakaan erityisemmin.
Hyvin on tyttösemme kasvanut se on jo jack russelin terrierin kokonen jossei jopa jo isompikin, ainakin joitain. Naapurin pentua on
aina sillointällöin tapaillut ja ollaan treenailtu hajujälkeä.
Hajujäljet meni tosi hyvin! Lili ihan oikeasti myös haisteli maata niinkuin pitää.
Lili kävi myös eilen kylvyssä sen kylpyammeessa ja nyt se tuoksuu
ihan hunajalle <3 (pentu shampoo oli hunajan tuoksusta c: )
Hauskaa Halloweeniä kaikille Lililtä, laitan huomenna varmaa jonku Halloween postauksen jos ehdin :) !
Ps, Ajateltii taas mun kaverinkaa et tavattas Lilin ja Aatun kanssa :)
 

sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Vihdoin erikoispostaus


Vihdoin sain aikaiseksi tämän Erikoispostaukseni ! Ei välttämättä kylläkään mikään erikoinen ole, mutta päätin laittaa Lilin syysloman aikana tapahtunutta, siitä siis kuvia. :) Toivottavasti tykkäätte !

 
Vähän väsyttää syysloman alussa,
pitkän viikon jälkeen.
 
Mutta ei väsymys kauaa kestä kun jo
Lili vipeltää ulkona.
 
 
Lilin ruoka aika.
ruuaksi ihan pentujen märkäruokaa,
näyttää maistuvan.
 

 
Ruuan jälkeen Lili pääsi ulos juoksentelemaan tosi
pitkässä narussa.

 
 Lili pääsi pelaamaan palloakin
ja se oli tosi hauskaa.

 
Agilityäkin treenattiin pienillä esteillä
ja muillakin esteillä, mitä nyt
agilityyn kuuluu.
Mutta tietty ollaan aloiteltu
tosi helpoilla jutuilla.

                                               
 
Pieni koira, paljona unta.
Taas pikku päikkäreille
hiirulaisen kanssa.
 
Hieno poseeraus kuva Lilliputista <3
 
Kiitoos Lililtä ;)
          

Syksy on tullut


Syksy on tullut ja ollaan Lilin kanssa lenkkeilty tuolla ihanan värikkäässä ja kauniissa metsässä. Lili on ihan onnessaan kun se pääsee juoksemaan rapisevien isojen lehtien seassa joita on paljon ! Ihania kuvia on tullut Lilliputista lehtien keskellä tässä muutaman. Syksy terkkuja Lililtä kaikille! :)
 
 
 
Nyt vasta tänkin postauksen ehdin tänne laittamaan.
Se on jo tuolla odottanut valmiina aika kauan.
Kun kattoo ulos ikkunasta ei siellä enää värikästä kyllä
ole vaan suurin osa lehdistä on kyllä tipahtanut
maahan. Syyslomalla tuli ensilumikin maahan siellä missä oltiin
siitä Lili vasta riemastui !! :), otin videon mutta en tiedä
laitanko tänne. Lumi suli kylläkin aika pian.
 

keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Koira joka syö kaiken + Lilin koira kaverit


                                             !!!KOIRA JOKA SYÖ KAIKEN!!!

                Lili on siis koira joka syö kaiken esim: matot, seinät, lelut,
                roskat, puunpalat, kivet, kävyt, lehdet, sormet, sukat, korvat
                varpaat, petinsä, häkkinsä ja kaiken muun... uskokaa tai
                 älkää mutta se on totta :D Ja tietysti yritämme aina
                estää sen ja kaivaa kaiken pois mutta nyt oli Lili taas
                syönyt jotain sopimatonta ja sairastui aika rajusti !
                Viime viikonloppu oli aika kamala Lili oksensi tosimonta
                 kertaa illalla ja yöllä ( nukuin n. 4 h ) kun lili viimein hiljeni
                 Kova kipu sillä näytti olevan vatsassa kun itki ! Lili meni
                 tosi huonoon kuntoon ja alettiin epäillä sillä suoli tukosta
                 tai jotain sairautta, joten tietysti kiikutimme sen heti
                 kovaa vauhtia eläinlääkäriin. Lili sai nesteytyksen kun
                 se oli ihan kuiva kuulemma ja antibiootin, ja jonkun
                 kipulääkkeen. Lili kuitenkin lääkkeet saatuaan onneksi
                 alkoi toipua ( ei siis jouduttu leikkaamaan ) oksentelu
                 loppui ja Lili alkoi syödä ja siitä tuli taas normaali itsensä
                 ( eli yli innokas ja oma rakas iloinen Lilimme ) Lääkäri
                 epäili sillä vatsatautia jota on kuulemma pennuilla
                 liikkellä, jonka se olisi voinut saada luultavasti lenkillä.
                 ( Lilillä se tuli tosi rajuna mutta onneksi se toipui ! c:)
                





                Sitten ajattelin kirjoittaa Lilin koirakavereista. Lilillä on
                siis aika monta poikakaveria naapurin akita ja toisen naapurin
                snautseri pentu , kaverini sekarotuinen pentu Aatu ja tätini 
                 papillon.   Lili tykkää noista
                 kaikista ja ihailee niitä, sanon Lille että etkös sä oo vähän
                liian nuori vielä :D ei siitä sen enempää.
        

perjantai 20. syyskuuta 2013

kaikenlaista


                  Moips :)
                  Eli ei oikeen oo ollu ideoita mistä kirjoittaisin tänne
                  joten tämäkin"postaus" on periaatteessa vain turha mutta haluan
                  pitää Blogini
                  kuitenkin aktiivisena joten kerron nyt vähän mitä ollaan puuhailtu
                  Lilin kanssa.
                  No tänään ei olla tehty mitään :D paitsi tietysti perus arki
                  asioita ( lenkillä, syömistä ja nukkumista. siis, Lilillä)
                  Ainut asia jonka nyt voisin vaikka mainita on se että annoin
                  Lilille kokonaisen omenan jolla se leikki pitkään kunnes alkoi
                  syömään sitä, annoin sen hetken syödä ja sitten otin sen siltä pois.
                  Suosittelen niille kenellä on koira tai pentu, nimittäin
                   Lili ainakin tykkäsi ja kaverinikin pentu oli tykännyt hän
                  itseasiassa kertoi minulle tän vinkin. c:
                  Eilen olin taas tallilla Lilin kanssa ja menin Perlalla, se oli
                   ihan ok, paitsi kädet oli ihan muusina tunnin jälkeen
                   kun Perla on niiiiiiin itseppäinen ja sen kanssa pitää
                   olla TOSI päättäväinen ! Treenattiin kolmikaaristakiemura-
                   uraa ja pääty ympyröitä.
                   Sitten todella tärkeä tiedoitus asia jonka Lili haluaa
                   kertoa :
                   Se ongelma peli johon keksin omat säännöt ( aiemmassa
                   postauksessa) niin olen nyt vähän viisastunut ja olen oppinut
                   ihmisten sanomat oikeat säännöt eli nostan kuvun ja annan sen
                   ihmiselle sitten syön sen namin se on kyllä aika hauskaa ! :)
                
                    Ainiin ja ensikerralla tai sitä seuraavalla kerralla kun kirjoitan
                    tänne yritän tehdä jotenkin kivan postauksen
                    (jonkun erinlaisemman kuin normaalisti) esim:
                    voisin laittaa Lilistä jonkun videon tai yllätys postauksen ! :)
                    Joten kurkkailkaapa välillä aina tännekkin. :)


Perla

Lili jäystämässä sormea D:
 



                   
   
                  

keskiviikko 18. syyskuuta 2013

lenkillä + hippaleikkiä + keskiviikko

 
 
Lilin kanssa ollaan ruvettu tekemään pitempiäkin lenkkejä
kun siitä on tullut tosi reipas ja tietysti se on myös kasvanutkin
kaikki vaan on niin kiinnostavaa on se sitten kiven
mötikkä tai rasahtava lehti, lenkkeilijänkin
perään pitää juosta niin kovaa mitä jaloista pääsee.
Toissapäivänä Lili löysi maasta kanelipullan ja nappasi
sen suuhun, kaivoin sen pois ja heitin maahan, ja
eikös vaan seuraavana päivänä eli eilen se löyti
sen saman pullanpalan ja nielaisi sen, ei mikään
hyvä juttu.(eipä sillä kyllä mitään oireita tullut) 
Mutta olin unohtanut täysin etä se pulla oli juuri siinä ! :)
Seuraavat kaksi päivää tuksahti pikku Lili neitimme kuonostaan
kaneli pullalle <3 =)
 
Lili on myös ruvennut tekemään sellasta että jos se saa jonkin
kielletyn esineen suuhunsa ja huomaa että olemme tulossa
ottamaan sen pois se lähteekin juoksemaan pakoon (ota kiinni jos saat) !!
ja ryömii oikeen tahallaan kaikkien sohvien ja penkkien alta ettei sitä
saataisi kiinni ja siitä syntyykin hippaleikki !:) koka onkin
Lilistä TOSI hupaisaa ei vain minusta ! :)
 
Tänään eli keskiviikkona annoin Lilille nakinpalan, ja
siitä syntyikin oikea show !
Lili pyydysti sitä nakinpalaa varmaan puolituntia ennenkuin
rupesi nakertamaan sitä.
se oli niin hassun näköinen kun heitteli nakinpalaa sinnetänne ja
häntä heilui kuin vispilä ! :D
 

perjantai 13. syyskuuta 2013

untenmailla

               
                                            Lilistä niin sulosia nukkumiskuvia.


uusia temppuja

Lili on siis oppinut aika paljon uusia temppuja se on tosi oppivainen oppii 5-min uuden käskyn ni nyt sitä kyllä pitäis kouluttaa ja kunnolla. Lili kanssa ollaan lähiaikoina opeteltu maahan käsky joka menee jo tosi hyvin ennestään Lili osasi jo seuraavat käskyt : istu, irti, odota,noutaminen ei tule ja saa tulla.
Ostettiin Lilille myös älypallo, jossa Lili saa pyörittää palloa ja sieltä tulee namusia sisältä, sen se on älynnyt tosi hyvin ja tökkii palloa kuonollaan tai tönäissee tassulla se näyttää kyllä yli söpöltä ! <3 Hankittiin kylläkin myös lähipäivinä Lilille ongelma peli jossa on niinku lauta ja kuoppia jonka päällä kupu joka pitää nostaa ja sitten sinne kuoppaan pistetään nami jonka koira saa kun nostaa kuvun. Mutta ei aivannäin nimittäin Lilillä omat säännöt kaikkeen näköjään myös lautapeliin ! ;D Eli tässä Lilin lautapelin pelisäännöt: Kun nostat kuvun tai kun saat kuvun nostettua saat leikkiä sillä. Namupalat on haamuille, sitä kupua on paaaljon paljon kivempi purra ja heitellä, näin Lili ainakin vielä tuumii ! ;)) voi sitä höpönassua ! <3

Älypallon kimpussa.

Nenä vasten nenää ja älypallo suussa.

pentutapaaminen-2


 Eli nyt oli aikaa vihdoin kirjottaa pentutapaamisesta osa-2 :D okei eli saatatte vähän ihmetellä mutta
 siis se mun toinen kaveri joka ei päässy sillon perjantaina ni tuli nyt sitte keskiviikona mun ja Lilin
 kanssa. Lili ja Aatu pääsi oikeen kunnolla leikkimään! Oli ihanaa katsoa kun niillä kahdella oli niiiiin hauskaa. Oli myös kivaa kun Lilikin pääsi taas leikkimään kun ei oo päässy leikkimään muiden koirien kanssa pitkään aikaan niiku kunnolla ku kaikki on ollu niin isoja että viimeks kasvattajalla Lili sai leikkiä noin hyvin ja kyllä se oli sitten väsynytkin ton tapaamisen jälkeen!
Aatu on sekarotuinen kanssa ja siinä on ainakin mäyräkoiraa ja jotain terrieriä, todella suloinen pikku pötkylä eniten näyttää mäyrikseltä :)


 

 

 

 
 
 
 


tiistai 10. syyskuuta 2013

Tallilla & Pentutapaaminen

 
                              Moips! olin tallilla Lilin kanssa tossa muutamia päiviä
                              sitten. Lili lähtee aina mukaani kun mulla on
                              ratsastus, se on kyllä hyvä että Lili ei pelkää eikä
                              pelottele hevosia se on ihan normaalisti johtuu varmaan
                              siitä kun Lili on ihan pienestäpitäen ollut hevosten
                              läheisyydessä ja tietysti se on joka viikko
                              mukanani tallilla. Menin ratsastuksessa lempi
                              hepallani Framtidillä, se oli ihana niinkuin oli
                              tuntikin ja sää !, mikä upea sää aurinko paistaa
                              pilvettömältä taivaalta :)
                              Tunnilla menimme aika paljon itsenäistä ratsastusta
                               Lisäksi laukattiin ja mentiin ravia tietysti ;)
                               Ainiin ja tiedoksi kaikille yleensä kirjoitan siis vain Lilistä
                               mutta välillä kirjoitan jotain hepoista ja ratsastuksestani
                               mutta tietysti Lili on aina jotenkin mukana kaikissa
                               postauksissani :) !!
                              
                              
 
                                                                      Framtid <3
Hampur söpöliini
 
Ja Lili siellä pusikossa möyrimässä :))
 
Olin myöskin viime perjantaina 06.09 Lilin kanssa
 siellä pentutapaamisessa josta vihjailin jo viime       
postauksessa. Elikkäs olin Lilin ja mun kaverin ja   
               sen pennun Ninnin kanssa tossa lähellä yhessä paikassa tapailemassa.Aika   
vauhdikasta menoa oli ! :D   
Sinne piti tulla myös mun yksi toinen kaveri ja sen
pentu Aatu mutta he eivät päässeet :( täytyy
tavata heitä joku toinen kerta :) 
Lili ja Ninni juoksi ihan villinä
nurmikolla mutta ei ne hirveesti voinu leikkiä kun
 Ninni on "vähän" :o  (puolet) Lilin koosta :)
niin ihan turvallisuuden vuoksi otettiin
sit vaan juoksukilpailuita yms...!
Ninnillä ja mun kamulla on myös blogi jos haluut käydä
kurkkaamassa : ninnikoira.blogspot.com
Kaikenkaikkiaan meillä oli tosi kivaa
kiitus Ninni ja mun kamu =)
 
Ja kuvia laitan pentutapaamisestamme myöhemmin =)
 
 
 
 

keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Kuulumisia

                       
                        Ollaan Lilin kanssa harjoteltu tottelevaisuutta ja (agilityä) siis ihan
                        vaa maapuomeja yms... helppoo ja Lilihän ei saa edes vielä hyppii
                         mitää esteitä ku sen jalat ei kestä, eihän kenenkään pennun jalat ihan
                         pikkasena kestä esteitten hyppimistä (näin mä ainaski oon kuullu) ?
                         Tottelevaisuus on mennyt ihan hyvin, Lili on tosi nopee oppimaan
                         se osaa jo istua tosi hyvin käskystä...
                         Eilen me oltiin Lilin kanssa naapurin isolla nurmikkko pihalla
                         juoksentelemassa ja leikkimässä, Lili tykkäs siitä ihan hirveästi ja
                         siitä tuli ihan villi. Lili tykkää nurmikosta iha hulluna ( en tiiä
                         miks varmaa sen takii ku kasvattajalla oli iso nurmikko piha
                         missä pennut sai juoksennella. Ollaan Lilin kanssa, kahen kaverin
                         ja niitten pentujen kanssa tapaamassa joku päivä, kirjottelen ja laitan
                         sit siitä kuvia lukijoille :)
                        
                         Tässä vielä pari kuvaa (ei aiheeseen liittyviä, mutten tykkää laittaa tekstii
                         ilman yhtäkää kuvaa, ja lisäksi oli vielä söpöjä kuvia Lilistä :)... (ja sen
                         yhestä sisaruksestakin laitoin sulosen kuvan.

 
Terkkuja Lililtä lukijoille (eiks mulla ookki veikee ilme) :)
                           



                       

maanantai 2. syyskuuta 2013

Mä haluun tonne ! ( ja kivi kiipeilyä )


 
Lili kiipeää ison kiven päälle kallion kupeessa :)

Vihdoin huipulla tuumii Lili väsähtäneen näköisenä ;)
 
Lili tahtoo aina taluttaa itseään, se ottaa remmistään kiini ja
kuljettaa ittensä sinne minne tahtoo mennä.
:D



 

Vaarallisen suloinen !


 
Tosiaan niinkuin otsikko kertookin jo on Lili suorastaan vaarallisen
suloinen ! Minne sitten menemmekin haluaa aina kaikki silittää,
halia ja pusutella sitä.
Se on kuulemma niiiiiiiin söpö ja täytyy myöntää onhan se
aivan liian söpö !
Näissä kahessa kuvassa Lili kyllä oikee on niin söpö että huh huh, se
kyllä sitte osaa ton pentu ilmeen (pyöreät nappisilmät ja viaton katse) ! : ) <3

sunnuntai 25. elokuuta 2013

 


                                     Kuvia Lilistä


                                                             Pikku söpöliini <3<3<3



                                                      Patalapun kokoinen Lilimme <3



                                                                   unikeko päiväunilla :)