maanantai 30. joulukuuta 2013

Joululahjat + + + muuta

Joulukin mennä hujahti, ja Lilikin sai jos jonkinlaista joululahjaa. :) Lili sai kaksi pehmolelua, jotka ovat molemmat kärsineet!  Lilin vakio helahoidon! Toiselta (korppikotkalta) puuttuu tukka, jonka Lili nyppi irti! Majava taas on kokenut rankempia, se menetti toisen jalkansa ja nenän! D: xD. Lisäksi Lili sai älypelin ja kaksi luuta, pantaan tunnistus kapselin ja ledivalon tuonne synkkiin iltalenkkeihin. Luista Lili on tykännyt kumpaisestakin tosi paljon ja takkatulen ääressä niitä on mahdottoman mukavaa syödä. Älypeliäkin ollaan jo kokeiltu ja ihan hyvin se on alkanut sujua tuo haastavampikin taso. Nyt alkaa Lilillä remmissä kävely koulutus totiseti, lenkillä kuin aropupua lenkittäisi !
Tänään on Lili lepäillyt ja ottanut kerta kaikkiaan rennosti, kun eilen oltiin kylässä paikassa jossa oli toinenkin koira, se taisi ottaa aika koville Lilillä. Huomenna olisi tarkoitus mennä ostamaan Lilille talvitakkia, kun se tuntuu vähän palelevan tuolla ulkona onhan sillä aika lyhyt turkki. Lisäksi ostamme neitille valjaat ja uuden remmin, kun on vanha hihna jo kulunut ja kohta varmaan katkeaa siitä kohdin mistä Lili on sitä jyrsinyt. Valjaat ostamme siksi koska kuulimme niiden olevan ehdottomasti paremmat koiran niskalle kuin panta, ja kun Lili on aikas kova vetämään hihnassa olisi valjaat jotenkin ihanammat! :) Ei sitten sen enempää pyrin taas kirjoittelemaan ja laitan varmaan kuvia Lilin joululahjoistakin teille. Jokin videokin Lilistä olisi kiva väsätä ja laittaa tänne! :)
Kuva on otettu silloin kun sitä lunta oli muutama päivä, aikas synkkä joulu ollut!

torstai 26. joulukuuta 2013

Toivekuvia !

moi, eli minulla oli nyt alkutalvesta kysely joka on päättynyt jo jonkin aikaa sitten ja äänestitte voittoon toivekuva postauksen! :) Joten voitte laittaa toiveita Lilistä yms yms... kommentilla. Toteutan kaikki toiveet jos vain mahd. Olisi kiva jos niitä toiveita myös tulisi muuten en voi toteuttaa. :)

tiistai 3. joulukuuta 2013

kuva kaverille ?

en sit oo varma jasmin oliks tää just se kuva minkä halusit, mut toivottavasti tää kelpaa! :)
ps, muut älkää välittäkö
:DDDDDDDD