Tänään on Lili lepäillyt ja ottanut kerta kaikkiaan rennosti, kun eilen oltiin kylässä paikassa jossa oli toinenkin koira, se taisi ottaa aika koville Lilillä. Huomenna olisi tarkoitus mennä ostamaan Lilille talvitakkia, kun se tuntuu vähän palelevan tuolla ulkona onhan sillä aika lyhyt turkki. Lisäksi ostamme neitille valjaat ja uuden remmin, kun on vanha hihna jo kulunut ja kohta varmaan katkeaa siitä kohdin mistä Lili on sitä jyrsinyt. Valjaat ostamme siksi koska kuulimme niiden olevan ehdottomasti paremmat koiran niskalle kuin panta, ja kun Lili on aikas kova vetämään hihnassa olisi valjaat jotenkin ihanammat! :) Ei sitten sen enempää pyrin taas kirjoittelemaan ja laitan varmaan kuvia Lilin joululahjoistakin teille. Jokin videokin Lilistä olisi kiva väsätä ja laittaa tänne! :)
Kuva on otettu silloin kun sitä lunta oli muutama päivä, aikas synkkä joulu ollut!