keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Koira joka syö kaiken + Lilin koira kaverit


                                             !!!KOIRA JOKA SYÖ KAIKEN!!!

                Lili on siis koira joka syö kaiken esim: matot, seinät, lelut,
                roskat, puunpalat, kivet, kävyt, lehdet, sormet, sukat, korvat
                varpaat, petinsä, häkkinsä ja kaiken muun... uskokaa tai
                 älkää mutta se on totta :D Ja tietysti yritämme aina
                estää sen ja kaivaa kaiken pois mutta nyt oli Lili taas
                syönyt jotain sopimatonta ja sairastui aika rajusti !
                Viime viikonloppu oli aika kamala Lili oksensi tosimonta
                 kertaa illalla ja yöllä ( nukuin n. 4 h ) kun lili viimein hiljeni
                 Kova kipu sillä näytti olevan vatsassa kun itki ! Lili meni
                 tosi huonoon kuntoon ja alettiin epäillä sillä suoli tukosta
                 tai jotain sairautta, joten tietysti kiikutimme sen heti
                 kovaa vauhtia eläinlääkäriin. Lili sai nesteytyksen kun
                 se oli ihan kuiva kuulemma ja antibiootin, ja jonkun
                 kipulääkkeen. Lili kuitenkin lääkkeet saatuaan onneksi
                 alkoi toipua ( ei siis jouduttu leikkaamaan ) oksentelu
                 loppui ja Lili alkoi syödä ja siitä tuli taas normaali itsensä
                 ( eli yli innokas ja oma rakas iloinen Lilimme ) Lääkäri
                 epäili sillä vatsatautia jota on kuulemma pennuilla
                 liikkellä, jonka se olisi voinut saada luultavasti lenkillä.
                 ( Lilillä se tuli tosi rajuna mutta onneksi se toipui ! c:)
                





                Sitten ajattelin kirjoittaa Lilin koirakavereista. Lilillä on
                siis aika monta poikakaveria naapurin akita ja toisen naapurin
                snautseri pentu , kaverini sekarotuinen pentu Aatu ja tätini 
                 papillon.   Lili tykkää noista
                 kaikista ja ihailee niitä, sanon Lille että etkös sä oo vähän
                liian nuori vielä :D ei siitä sen enempää.
        

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti