Moips! olin tallilla Lilin kanssa tossa muutamia päiviä
sitten. Lili lähtee aina mukaani kun mulla on
ratsastus, se on kyllä hyvä että Lili ei pelkää eikä
pelottele hevosia se on ihan normaalisti johtuu varmaan
siitä kun Lili on ihan pienestäpitäen ollut hevosten
läheisyydessä ja tietysti se on joka viikko
mukanani tallilla. Menin ratsastuksessa lempi
hepallani Framtidillä, se oli ihana niinkuin oli
tuntikin ja sää !, mikä upea sää aurinko paistaa
pilvettömältä taivaalta :)
Tunnilla menimme aika paljon itsenäistä ratsastusta
Lisäksi laukattiin ja mentiin ravia tietysti ;)
Ainiin ja tiedoksi kaikille yleensä kirjoitan siis vain Lilistä
mutta välillä kirjoitan jotain hepoista ja ratsastuksestani
mutta tietysti Lili on aina jotenkin mukana kaikissa
postauksissani :) !!
Ainiin ja tiedoksi kaikille yleensä kirjoitan siis vain Lilistä
mutta välillä kirjoitan jotain hepoista ja ratsastuksestani
mutta tietysti Lili on aina jotenkin mukana kaikissa
postauksissani :) !!
Framtid <3
Hampur söpöliini
Ja Lili siellä pusikossa möyrimässä :))
Olin myöskin viime perjantaina 06.09 Lilin kanssa
siellä pentutapaamisessa josta vihjailin jo viime
postauksessa. Elikkäs olin Lilin ja mun kaverin ja
sen pennun Ninnin kanssa tossa lähellä yhessä paikassa tapailemassa.Aika
vauhdikasta menoa oli ! :D
Sinne piti tulla myös mun yksi toinen kaveri ja sen
pentu Aatu mutta he eivät päässeet :( täytyy
tavata heitä joku toinen kerta :)
Lili ja Ninni juoksi ihan villinä
nurmikolla mutta ei ne hirveesti voinu leikkiä kun
Ninni on "vähän" :o (puolet) Lilin koosta :)
niin ihan turvallisuuden vuoksi otettiin
sit vaan juoksukilpailuita yms...!
Ninnillä ja mun kamulla on myös blogi jos haluut käydä
kurkkaamassa : ninnikoira.blogspot.com
Kaikenkaikkiaan meillä oli tosi kivaa
kiitus Ninni ja mun kamu =)
Ja kuvia laitan pentutapaamisestamme myöhemmin =)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti