tiistai 10. syyskuuta 2013

Tallilla & Pentutapaaminen

 
                              Moips! olin tallilla Lilin kanssa tossa muutamia päiviä
                              sitten. Lili lähtee aina mukaani kun mulla on
                              ratsastus, se on kyllä hyvä että Lili ei pelkää eikä
                              pelottele hevosia se on ihan normaalisti johtuu varmaan
                              siitä kun Lili on ihan pienestäpitäen ollut hevosten
                              läheisyydessä ja tietysti se on joka viikko
                              mukanani tallilla. Menin ratsastuksessa lempi
                              hepallani Framtidillä, se oli ihana niinkuin oli
                              tuntikin ja sää !, mikä upea sää aurinko paistaa
                              pilvettömältä taivaalta :)
                              Tunnilla menimme aika paljon itsenäistä ratsastusta
                               Lisäksi laukattiin ja mentiin ravia tietysti ;)
                               Ainiin ja tiedoksi kaikille yleensä kirjoitan siis vain Lilistä
                               mutta välillä kirjoitan jotain hepoista ja ratsastuksestani
                               mutta tietysti Lili on aina jotenkin mukana kaikissa
                               postauksissani :) !!
                              
                              
 
                                                                      Framtid <3
Hampur söpöliini
 
Ja Lili siellä pusikossa möyrimässä :))
 
Olin myöskin viime perjantaina 06.09 Lilin kanssa
 siellä pentutapaamisessa josta vihjailin jo viime       
postauksessa. Elikkäs olin Lilin ja mun kaverin ja   
               sen pennun Ninnin kanssa tossa lähellä yhessä paikassa tapailemassa.Aika   
vauhdikasta menoa oli ! :D   
Sinne piti tulla myös mun yksi toinen kaveri ja sen
pentu Aatu mutta he eivät päässeet :( täytyy
tavata heitä joku toinen kerta :) 
Lili ja Ninni juoksi ihan villinä
nurmikolla mutta ei ne hirveesti voinu leikkiä kun
 Ninni on "vähän" :o  (puolet) Lilin koosta :)
niin ihan turvallisuuden vuoksi otettiin
sit vaan juoksukilpailuita yms...!
Ninnillä ja mun kamulla on myös blogi jos haluut käydä
kurkkaamassa : ninnikoira.blogspot.com
Kaikenkaikkiaan meillä oli tosi kivaa
kiitus Ninni ja mun kamu =)
 
Ja kuvia laitan pentutapaamisestamme myöhemmin =)
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti