Lilin kanssa ollaan ruvettu tekemään pitempiäkin lenkkejä
kun siitä on tullut tosi reipas ja tietysti se on myös kasvanutkin
kaikki vaan on niin kiinnostavaa on se sitten kiven
mötikkä tai rasahtava lehti, lenkkeilijänkin
perään pitää juosta niin kovaa mitä jaloista pääsee.
Toissapäivänä Lili löysi maasta kanelipullan ja nappasi
sen suuhun, kaivoin sen pois ja heitin maahan, ja
eikös vaan seuraavana päivänä eli eilen se löyti
sen saman pullanpalan ja nielaisi sen, ei mikään
hyvä juttu.(eipä sillä kyllä mitään oireita tullut)
Mutta olin unohtanut täysin etä se pulla oli juuri siinä ! :)
Seuraavat kaksi päivää tuksahti pikku Lili neitimme kuonostaan
kaneli pullalle <3 =)
Lili on myös ruvennut tekemään sellasta että jos se saa jonkin
kielletyn esineen suuhunsa ja huomaa että olemme tulossa
ottamaan sen pois se lähteekin juoksemaan pakoon (ota kiinni jos saat) !!
ja ryömii oikeen tahallaan kaikkien sohvien ja penkkien alta ettei sitä
saataisi kiinni ja siitä syntyykin hippaleikki !:) koka onkin
Lilistä TOSI hupaisaa ei vain minusta ! :)
Tänään eli keskiviikkona annoin Lilille nakinpalan, ja
siitä syntyikin oikea show !
Lili pyydysti sitä nakinpalaa varmaan puolituntia ennenkuin
rupesi nakertamaan sitä.
se oli niin hassun näköinen kun heitteli nakinpalaa sinnetänne ja
häntä heilui kuin vispilä ! :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti