sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Vihdoin erikoispostaus


Vihdoin sain aikaiseksi tämän Erikoispostaukseni ! Ei välttämättä kylläkään mikään erikoinen ole, mutta päätin laittaa Lilin syysloman aikana tapahtunutta, siitä siis kuvia. :) Toivottavasti tykkäätte !

 
Vähän väsyttää syysloman alussa,
pitkän viikon jälkeen.
 
Mutta ei väsymys kauaa kestä kun jo
Lili vipeltää ulkona.
 
 
Lilin ruoka aika.
ruuaksi ihan pentujen märkäruokaa,
näyttää maistuvan.
 

 
Ruuan jälkeen Lili pääsi ulos juoksentelemaan tosi
pitkässä narussa.

 
 Lili pääsi pelaamaan palloakin
ja se oli tosi hauskaa.

 
Agilityäkin treenattiin pienillä esteillä
ja muillakin esteillä, mitä nyt
agilityyn kuuluu.
Mutta tietty ollaan aloiteltu
tosi helpoilla jutuilla.

                                               
 
Pieni koira, paljona unta.
Taas pikku päikkäreille
hiirulaisen kanssa.
 
Hieno poseeraus kuva Lilliputista <3
 
Kiitoos Lililtä ;)
          

Syksy on tullut


Syksy on tullut ja ollaan Lilin kanssa lenkkeilty tuolla ihanan värikkäässä ja kauniissa metsässä. Lili on ihan onnessaan kun se pääsee juoksemaan rapisevien isojen lehtien seassa joita on paljon ! Ihania kuvia on tullut Lilliputista lehtien keskellä tässä muutaman. Syksy terkkuja Lililtä kaikille! :)
 
 
 
Nyt vasta tänkin postauksen ehdin tänne laittamaan.
Se on jo tuolla odottanut valmiina aika kauan.
Kun kattoo ulos ikkunasta ei siellä enää värikästä kyllä
ole vaan suurin osa lehdistä on kyllä tipahtanut
maahan. Syyslomalla tuli ensilumikin maahan siellä missä oltiin
siitä Lili vasta riemastui !! :), otin videon mutta en tiedä
laitanko tänne. Lumi suli kylläkin aika pian.
 

keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Koira joka syö kaiken + Lilin koira kaverit


                                             !!!KOIRA JOKA SYÖ KAIKEN!!!

                Lili on siis koira joka syö kaiken esim: matot, seinät, lelut,
                roskat, puunpalat, kivet, kävyt, lehdet, sormet, sukat, korvat
                varpaat, petinsä, häkkinsä ja kaiken muun... uskokaa tai
                 älkää mutta se on totta :D Ja tietysti yritämme aina
                estää sen ja kaivaa kaiken pois mutta nyt oli Lili taas
                syönyt jotain sopimatonta ja sairastui aika rajusti !
                Viime viikonloppu oli aika kamala Lili oksensi tosimonta
                 kertaa illalla ja yöllä ( nukuin n. 4 h ) kun lili viimein hiljeni
                 Kova kipu sillä näytti olevan vatsassa kun itki ! Lili meni
                 tosi huonoon kuntoon ja alettiin epäillä sillä suoli tukosta
                 tai jotain sairautta, joten tietysti kiikutimme sen heti
                 kovaa vauhtia eläinlääkäriin. Lili sai nesteytyksen kun
                 se oli ihan kuiva kuulemma ja antibiootin, ja jonkun
                 kipulääkkeen. Lili kuitenkin lääkkeet saatuaan onneksi
                 alkoi toipua ( ei siis jouduttu leikkaamaan ) oksentelu
                 loppui ja Lili alkoi syödä ja siitä tuli taas normaali itsensä
                 ( eli yli innokas ja oma rakas iloinen Lilimme ) Lääkäri
                 epäili sillä vatsatautia jota on kuulemma pennuilla
                 liikkellä, jonka se olisi voinut saada luultavasti lenkillä.
                 ( Lilillä se tuli tosi rajuna mutta onneksi se toipui ! c:)
                





                Sitten ajattelin kirjoittaa Lilin koirakavereista. Lilillä on
                siis aika monta poikakaveria naapurin akita ja toisen naapurin
                snautseri pentu , kaverini sekarotuinen pentu Aatu ja tätini 
                 papillon.   Lili tykkää noista
                 kaikista ja ihailee niitä, sanon Lille että etkös sä oo vähän
                liian nuori vielä :D ei siitä sen enempää.