maanantai 31. maaliskuuta 2014

Esteitä & Elämää (Lili Houdini)


Heippa, Paljon on taas tapahtunut! ??Toivottavasti olette jaksanut odottaa taas sitä että kirjoitan tänne, sillä tosiaan kyllä nyt olen aika harvoin kirjoitellut  - syynä, se että ideat on lopussa ja ei ole ollut mistä kirjoittaa :), jos sinulla on jokin idea niin kerro ihmeessä, lisäksi mun pitäisi saada nyt aikaiseksi vaan se myday, joka on jäänyt sivummalle laiskuuden ansiosta! :D

Nyt vihdoin Lili on saanut agility esteet, ja aloiamme agilityn, Eilen jo kokeilimme niitä että suurimmat innostukset saisi laantumaan. :) Hyvin Lili hyppäsi, mutta oli hankalaa kuvata ja hypyttää samaan aikaan, joten kuvista tuli surkeita, siksi en niitä nyt kehtaa edes laittaa.
Mutta, varmasti tullaan nyt hyppimään ja kirjoittelen ja laitan kuvia taas niistä! :))

Lili houdini

Lili on edellisessä elämässään ihan varmasti ollut jokin houdini, eli Lili pääsee häkistä kuin lukoistakin kaikkialta aina pois jos vain tahtoo! Lilillä on kuljetus koppa, johon jätimme sen hetkeksi ja eikös tyttö ollut saanut sen vetoketjun auki -.-! Sitten kaiken huippu, on Lilin korkea reunainen! häkki, josta se kiipesi yksin ollessaan pois, ja hah hah, laitoimme siihen katon , mikä ihaninta, kun tulimme kotiin oli Lili taas valtoimenaan vapaana talon sisällä. Olimme silleen että mitä ihmettä! Mutta sitten paljastui että Lili oli juuri ja juuti saanut tungettua itsensä katossa olevasta reiästä. Niimpä laitoimme siihen umpikaton, josta Lili ei ainakaan vielä ole tullut läpi kuin haamu, kohta sekin varmaan tapahtuu, huoh xD Se on kyllä oikea APINA!!!

Sitten vielä sellainen juttu, että eilen oltiin metsässä tosi pitkässä narussa, ja Lili pääsi vähän jahtaamaan jänistäkin. Voi että kun Lili tykkäsi juosta ns, "vapaana" kun ei hihnasta tarvinnut välittää, muutenkin ulkoiltiin eilen paljon ja Lili sai paljon huomiota <3

tämä oli nyt tälläinen kuvaton postaus :/ mutta ens postaukseen lupaan laittaa kuvia :)

Hyvää kesän odotusta ja märkä suukko Lililtä <3! kiitos kuusi lukijaa :3

ps, blogin ulkoasu on muuttumassa lähiaikoina :)


maanantai 10. maaliskuuta 2014

viikonloppu, kuulumisia + onko ne kärpäset oikeesti hyviä?


 
Moikka, pitkästä aikaa kirjoittelen kuulumisiamme! Mitään tajunnanräjäyttävää ei ole tapahtunut :D
Mutta kaikenlaista pientä ollaan puuhasteltu karva kuonolaisen kanssa.
Viikonloppuna Lili pääsi ihmettelemään luontoa ja asettuikin sopivaksi kuvauskohteeksi!
Niimpä tämä postaus on aika kuva painotteinen.
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa :D heh heh
No kai mun on pakko jotain kertoakkin, yritin laistaa noh en nyt KAI haha xD
 
Lili on kasvanut taas paljon, syönyt, nukkunut,  plääh ihansama ei kukaa tollasta jaksa kuunnella! ;D
No juups siirrytään asiaan jota ei ole, koska ei mitään ihmeellistä oikeesti ole tapahtunut! Ainoo asia josta voisin kertoa on Lilin kärpäsjahti.
...yök...
Lilin ammatiksi on siis tullut kärpästen pyydystys mökillä, kun sinne tulee välillä kärpäsiä, Lili on sohvalla ja hyökkäilee ikkunassa kiinni lentävien kärpästen kimppuun, ja ai että kun ikkunan lasi oli sen jälkeen ihanan näköinen, täynnä kuolaisia läiskiä! Ensimmäistä kertaa näin Lilin kuolaavan!
Oikeesti aika ällöä kun se syö niitä kärpäsiä, toivottavasti se ei saa niistä mitään!??
Eikä kyllä enää imuria kärpästen suhteen tarvita, kun on jo toi yks! Vaikkei niitä kärpäsiä nyt niin paljoo ookkaa :D!
 
+ ihanat säät oli viikonloppuna, aurinko paistoi lämpimästi :) ehkä vähän kylmä tuuli, mutta ei haitannu. Kovin keväistä on jo! :)
 
TERKKUJA LILILTÄ <3
 
tässä kuvia:
(joita tuli aika paljon)