perjantai 13. syyskuuta 2013

uusia temppuja

Lili on siis oppinut aika paljon uusia temppuja se on tosi oppivainen oppii 5-min uuden käskyn ni nyt sitä kyllä pitäis kouluttaa ja kunnolla. Lili kanssa ollaan lähiaikoina opeteltu maahan käsky joka menee jo tosi hyvin ennestään Lili osasi jo seuraavat käskyt : istu, irti, odota,noutaminen ei tule ja saa tulla.
Ostettiin Lilille myös älypallo, jossa Lili saa pyörittää palloa ja sieltä tulee namusia sisältä, sen se on älynnyt tosi hyvin ja tökkii palloa kuonollaan tai tönäissee tassulla se näyttää kyllä yli söpöltä ! <3 Hankittiin kylläkin myös lähipäivinä Lilille ongelma peli jossa on niinku lauta ja kuoppia jonka päällä kupu joka pitää nostaa ja sitten sinne kuoppaan pistetään nami jonka koira saa kun nostaa kuvun. Mutta ei aivannäin nimittäin Lilillä omat säännöt kaikkeen näköjään myös lautapeliin ! ;D Eli tässä Lilin lautapelin pelisäännöt: Kun nostat kuvun tai kun saat kuvun nostettua saat leikkiä sillä. Namupalat on haamuille, sitä kupua on paaaljon paljon kivempi purra ja heitellä, näin Lili ainakin vielä tuumii ! ;)) voi sitä höpönassua ! <3

Älypallon kimpussa.

Nenä vasten nenää ja älypallo suussa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti