perjantai 22. marraskuuta 2013

vähän tulevaa ja mennyttäkin

Moi, Kohta se joulu jo sieltä tulee, n,viikon päästä alkaa joulukuu O.o Huih mihin aika on oikeen mennyt ! Lili tulee joulukuussa 7-kk eli se on jo yli puolivuotias pikku mussukka. Joulukuuksi olen kehitellyt teille jotain tosi hauskoja juttuja ( toivottavasti tekin pidätte niistä ) ! :)
Eli joulukuun ensimmäisenä päivänähän alkaa joulun odotus, vaikka Lilillä se on kyllä alkanut jo aikoja sitten postissa tulleita leluesitteitä varastelemalla.:) Silloin olen ajatellut laittaa joka päivä ensimmäisestä päivästä - kahteenkymmeneen neljään päivään asti jonkin postauksen. Joko normaalin päivän kuulumisia tai jonkin erikoispostauksen, äänestyksiä, toiveita, extra postauksia ja ehkäpä joitain yllätyksiä on luvassa myöskin, en paljasta niitä vielä ! :) Mutta siis tarkoituksena on joka päivä laittaa jonkinnäköinen postaus joulukalenteri tyyliin teille, en vielä ole päättänyt laitanko näille "joulukalenteri" postauksille oman palkin yläkulmaan josta ne löytyy vai laitanko vaan ihan perus postaus tyylillä, no näätte sitten viikon päästä!

Nyt ei olla Lilin kanssa paljoo puuhailtu sis, sillee erikoisemmin mistä nyt kantsis kirjoittaa, että ihan perus arkea on ollut, ja paljon on puruluita jyrsinyt Lili että viimeisetkin hampaat lähtisivät.
Yksi kaverini oli meillä tällä viikolla, oisko ollu keskiviikko, sillon leikittiin "piilosta" Lilin kanssa, siis silleen että Lilin piti etsiä meiät ja kun löysi sai namia, ja oli kyllä toooosi hyvää treeniä Lillukalle, se oikeasti käytti sitä nenäänsä ja kyllä se meidät TOSI hyvin löysikin, yllättävän hyvin! :)
Lenkkeilty on metsässä kuin myös tielläkin ja tosi reippaasti kyllä vipeltää edellä.
Ei sitten sen enempää tänään, tää oli nyt vähän tämmönen informaatio postaus vaan mutta terkkuja Lililtä kaikille!  ja ihanille muutamalle lukijalle Lililtä iso märkä suukko :D ja hyvää joulun odotusta!
Öhöm, LILI , mikäs siellä suussa onkaan, taitaa olla mun raippa.
Ollaan ratsastukseen lähdössä.

Hampaiden irrotus operaatio käynnissä.
On muutes yllättävän sulonen kuva :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti