Yhtenä päivänä vähän Lilin kanssa hypittiin matalia esteitä ja ne meni ihan hyvin.
Muuten vappuna tuli syötyä munkkeja, churroja ja juotua simaa. Kaikki oli tosi hyvää!♥
En keksiny hirveästi kirjoitettavaa joten päätin laittaa hyvin samanoloisen postauksen kuin mitä viimeksi laitoin pääsiäisen ajalta. :) Elikkäs tässä kuvia:
Lili osaa nauttia, ja ottaa rennosti! <3
hihii :D
Churroja ja suklaa kastikkeet :D
Churroja...
suklaata♥
Lili!♥
Lili halus nuolla kermaviili purkin, ja näin siinä kävi xD
Valkosuklaata
Lilin oma churro xDDDD
Ja sitten näitä onnistuneita ruusu kuvia, tykkään ite näistä! ♥
Vappu oli ihan kiva ja joo kirjottelen taas tänne jokukerta!! :)