sunnuntai 11. toukokuuta 2014

♦Vappu♦

Moi, Vappukin meni ja mitään ihmeellistä ei tapahtunut, kotona pyörittiin, leivoin ja kuvailin Liliä...
Yhtenä päivänä vähän Lilin kanssa hypittiin matalia esteitä ja ne meni ihan hyvin.
Muuten vappuna tuli syötyä munkkeja, churroja ja juotua simaa. Kaikki oli tosi hyvää!♥
En keksiny hirveästi kirjoitettavaa joten päätin laittaa hyvin samanoloisen postauksen kuin mitä viimeksi laitoin pääsiäisen ajalta. :) Elikkäs tässä kuvia:



Lili osaa nauttia, ja ottaa rennosti! <3

hihii :D


Churroja ja suklaa kastikkeet :D

Churroja...

suklaata♥

Lili!♥

Lili halus nuolla kermaviili purkin, ja näin siinä kävi xD

Valkosuklaata


Lilin oma churro xDDDD

Ja sitten näitä onnistuneita ruusu kuvia, tykkään ite näistä! ♥




                                  Vappu oli ihan kiva ja joo kirjottelen taas tänne jokukerta!! :)