Syksy on tullut ja ollaan Lilin kanssa lenkkeilty tuolla ihanan värikkäässä ja kauniissa metsässä. Lili on ihan onnessaan kun se pääsee juoksemaan rapisevien isojen lehtien seassa joita on paljon ! Ihania kuvia on tullut Lilliputista lehtien keskellä tässä muutaman. Syksy terkkuja Lililtä kaikille! :)
Nyt vasta tänkin postauksen ehdin tänne laittamaan.
Se on jo tuolla odottanut valmiina aika kauan.
Kun kattoo ulos ikkunasta ei siellä enää värikästä kyllä
ole vaan suurin osa lehdistä on kyllä tipahtanut
maahan. Syyslomalla tuli ensilumikin maahan siellä missä oltiin
siitä Lili vasta riemastui !! :), otin videon mutta en tiedä
laitanko tänne. Lumi suli kylläkin aika pian.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti