Ollaan Lilin kanssa harjoteltu tottelevaisuutta ja (agilityä) siis ihan
vaa maapuomeja yms... helppoo ja Lilihän ei saa edes vielä hyppii
mitää esteitä ku sen jalat ei kestä, eihän kenenkään pennun jalat ihan
pikkasena kestä esteitten hyppimistä (näin mä ainaski oon kuullu) ?
Tottelevaisuus on mennyt ihan hyvin, Lili on tosi nopee oppimaan
se osaa jo istua tosi hyvin käskystä...
Eilen me oltiin Lilin kanssa naapurin isolla nurmikkko pihalla
juoksentelemassa ja leikkimässä, Lili tykkäs siitä ihan hirveästi ja
siitä tuli ihan villi. Lili tykkää nurmikosta iha hulluna ( en tiiä
miks varmaa sen takii ku kasvattajalla oli iso nurmikko piha
missä pennut sai juoksennella. Ollaan Lilin kanssa, kahen kaverin
ja niitten pentujen kanssa tapaamassa joku päivä, kirjottelen ja laitan
sit siitä kuvia lukijoille :)
Tässä vielä pari kuvaa (ei aiheeseen liittyviä, mutten tykkää laittaa tekstii
ilman yhtäkää kuvaa, ja lisäksi oli vielä söpöjä kuvia Lilistä :)... (ja sen
yhestä sisaruksestakin laitoin sulosen kuvan.
Terkkuja Lililtä lukijoille (eiks mulla ookki veikee ilme) :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti