keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Kuulumisia

                       
                        Ollaan Lilin kanssa harjoteltu tottelevaisuutta ja (agilityä) siis ihan
                        vaa maapuomeja yms... helppoo ja Lilihän ei saa edes vielä hyppii
                         mitää esteitä ku sen jalat ei kestä, eihän kenenkään pennun jalat ihan
                         pikkasena kestä esteitten hyppimistä (näin mä ainaski oon kuullu) ?
                         Tottelevaisuus on mennyt ihan hyvin, Lili on tosi nopee oppimaan
                         se osaa jo istua tosi hyvin käskystä...
                         Eilen me oltiin Lilin kanssa naapurin isolla nurmikkko pihalla
                         juoksentelemassa ja leikkimässä, Lili tykkäs siitä ihan hirveästi ja
                         siitä tuli ihan villi. Lili tykkää nurmikosta iha hulluna ( en tiiä
                         miks varmaa sen takii ku kasvattajalla oli iso nurmikko piha
                         missä pennut sai juoksennella. Ollaan Lilin kanssa, kahen kaverin
                         ja niitten pentujen kanssa tapaamassa joku päivä, kirjottelen ja laitan
                         sit siitä kuvia lukijoille :)
                        
                         Tässä vielä pari kuvaa (ei aiheeseen liittyviä, mutten tykkää laittaa tekstii
                         ilman yhtäkää kuvaa, ja lisäksi oli vielä söpöjä kuvia Lilistä :)... (ja sen
                         yhestä sisaruksestakin laitoin sulosen kuvan.

 
Terkkuja Lililtä lukijoille (eiks mulla ookki veikee ilme) :)
                           



                       

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti