tiistai 15. heinäkuuta 2014

loman viettoa!

Moikka, vihdoin taas päivitystä tännekkin!  ollaan oltu nyt koko edellis viikko Lilin kanssa mökillä nauttimassa helteisistä kesäloma päivistä, lisäksi oltiin viime viikonloppuna myös vierumäellä.
Mökillä Lili kävi uimassa pari kertaa, ja vesi olikin oikein lämpöistä (22-27`C) Itse uin joka päivä, mutta Lili jäi välillä vain pötköttämään aurinkoon. Päiväunia nukuttiin monessa paikkaa, välillä laiturilla, samalla sorsia tarkkaillen, terassilla ja riippukeinuakin Lili pääsi kokeilemaan, muttei tainnut viihtyä, sillä loikkasi äkkiä sieltä pois! Muuten mökki viikko meni leppoisasti rennoissa merkeissä, Lili sai myös seuraa koko viikoksi Penni koirasta joka oli myös mökillämme.







Sitten vierumäki reissuun, sieltä Lili löysikin uuden harrastuksen, nimittäin golfin!
Voi sitä riemun määrää, kun lenkkeillessä golf radan viereisistä puskista löytyi golf palloja, jotka oli Lilille todella suuri aarre! Lisäksi Lilistä oli mainiota puuhaa seurata mökin terassilta kun golf pallot lenteli viereisellä golf radalla, ja mikä vimma olisi ollut päästä juoksemaan pallon perään isolla nurmi kentällä! Käytiin Lilin kanssa vierumäellä pitkillä lenkeilläkin, pisin oli n.6 km, ja täytyy kyllä sanoa että jopa Lili, meidän oma pikku energia pakkauksemme alkoi väsyä loppu matkasta, ja löntysteli vain kiltisti vierellä läähättäen. :D
Vierumäellä Lili tapasi myös tuttavamme kolme ihanaa mäyrä koiraa <3 No, aika meni äkkiä ja nyt ollaan taas kotona, säät on ollu tosi lämpimät ja nyt nautitaan! <3

Terkkuja Lililtä! :)

 
Meidän oma pikku golf tyttö :D <3







sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Kesäloma !♥

Heippa, nyt on sitten kevätlukukausi ohi ja koulu loppu, eli... kesäloman vuoro♥!!!
Ihan mahtavaa, saa nukkua, ottaa rennosti, tehdä kaikkee hauskaa ja olla Lilin kanssa. Lilikin nauttii kun ollaan kotona enemmän, saa hyvää ruokaa ja voi nukkua pitkiä rentoja päiväunia terassilla auringon paisteessa. Lilin kanssa kesälomalla olisi suunnitelmissa suunnata koirapuistoihin, tavata koira kavereita ja muuta mitä hauskaa nyt sitten keksitäänkään! :)

Tänään Lili oli pitkään ulkona pitkässä narussa, mm. neiti kaivoi kuoppia, heitteli lelujansa ja makoili terassilla. Ruoaksi Lili sai suurta herkkua, kanaa ja riisiä. Ja kyllä maistui! :)

Eipä muuta oikein ole tapahtunut, tulen taas kertomaan kuulumisiamme myöhemmin! :D

Meidän pikkuinen viime kesänä 2013! <3
 
(Kyllä on kasvanut ihan hirveesti viimekesästä ♥) ;)


                      HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE! (MYÖS LILIN KOIRA KAVEREILLE)!♥
                                                                  ; Lili & Minä

sunnuntai 11. toukokuuta 2014

♦Vappu♦

Moi, Vappukin meni ja mitään ihmeellistä ei tapahtunut, kotona pyörittiin, leivoin ja kuvailin Liliä...
Yhtenä päivänä vähän Lilin kanssa hypittiin matalia esteitä ja ne meni ihan hyvin.
Muuten vappuna tuli syötyä munkkeja, churroja ja juotua simaa. Kaikki oli tosi hyvää!♥
En keksiny hirveästi kirjoitettavaa joten päätin laittaa hyvin samanoloisen postauksen kuin mitä viimeksi laitoin pääsiäisen ajalta. :) Elikkäs tässä kuvia:



Lili osaa nauttia, ja ottaa rennosti! <3

hihii :D


Churroja ja suklaa kastikkeet :D

Churroja...

suklaata♥

Lili!♥

Lili halus nuolla kermaviili purkin, ja näin siinä kävi xD

Valkosuklaata


Lilin oma churro xDDDD

Ja sitten näitä onnistuneita ruusu kuvia, tykkään ite näistä! ♥




                                  Vappu oli ihan kiva ja joo kirjottelen taas tänne jokukerta!! :)

tiistai 22. huhtikuuta 2014

Kuva postaus - Pääsiäinen

 
Moikka, päätin pääsiäisen ajalta koota kuva postauksen, mutta myös kirjoittelinkin
 vähän kuulumisia (pääsiäisen ajalta tietysti) Kuvia tulikin
todella paljon, ja tässä niitä nyt sitten on. :)
 


Suklaa pupu kiinnosti Liliä kovasti, mutta se ei sitä tietenkään saanut :D

Penni oli myös mukana pääsiäisen ajan <3


Koko viikonlopun oli aivan loistava sää ja kuuma! Tästä se kesä
alkaa, ihanaa! <3


Leivoin suklaa juusto kakun ja herkullinen tuli :3


Lilistä lähikuva :DD

Mites se Lilin nassu on menny ton näköseks tossa kuvassa XD
Varmaan tuo tuuli. :)


Penni poseeraa. :)


Lili jahtaa Penniä, ei penniä toi pikku riiviö pentu paljoo
kiinnosta, kun vanhakin jo on, mutta Liliä kiinnostaisi kovasti leikkiä :D

Vedessä Lili kävi ensin kahlaamassa, mutta uimaankin Lili
lopulta meni, ja se oli niin ihanaa virkistystä lämpimään päivään, että
kahlaamassa käytiin moneen kertaan. :)


Hepan jälki :D


söpöö <3<3<3<3<3
Lili tuijottaa sammal kökkärettä.





Lilistä ja Pennistä yritin saada yhteiskuvaa, mutta arvatenkaan siitä ei
mitään tullut xD
 
 
 
Pääsiäisenä ei sen kummempaa tapahtunut, kuvat kertoi jo
paljon kokonaisuudessaan. Lili jahtasi sisiliskoa, kävi uimassa, nautti
auringosta ja lämmösta, ja ennenkaikkea otti rennosti.
Lili sai myös herkku maistiaisia lohesta, ja kyllä maistui ja tykkäsi! :)
Tosi lämmin kyllä kokoajan nyt ollut ja se on ihanaa!
En nyt keksi muuta, myday on tulossa... :D
 
♥Terkkuja Lililtä♥

maanantai 31. maaliskuuta 2014

Esteitä & Elämää (Lili Houdini)


Heippa, Paljon on taas tapahtunut! ??Toivottavasti olette jaksanut odottaa taas sitä että kirjoitan tänne, sillä tosiaan kyllä nyt olen aika harvoin kirjoitellut  - syynä, se että ideat on lopussa ja ei ole ollut mistä kirjoittaa :), jos sinulla on jokin idea niin kerro ihmeessä, lisäksi mun pitäisi saada nyt aikaiseksi vaan se myday, joka on jäänyt sivummalle laiskuuden ansiosta! :D

Nyt vihdoin Lili on saanut agility esteet, ja aloiamme agilityn, Eilen jo kokeilimme niitä että suurimmat innostukset saisi laantumaan. :) Hyvin Lili hyppäsi, mutta oli hankalaa kuvata ja hypyttää samaan aikaan, joten kuvista tuli surkeita, siksi en niitä nyt kehtaa edes laittaa.
Mutta, varmasti tullaan nyt hyppimään ja kirjoittelen ja laitan kuvia taas niistä! :))

Lili houdini

Lili on edellisessä elämässään ihan varmasti ollut jokin houdini, eli Lili pääsee häkistä kuin lukoistakin kaikkialta aina pois jos vain tahtoo! Lilillä on kuljetus koppa, johon jätimme sen hetkeksi ja eikös tyttö ollut saanut sen vetoketjun auki -.-! Sitten kaiken huippu, on Lilin korkea reunainen! häkki, josta se kiipesi yksin ollessaan pois, ja hah hah, laitoimme siihen katon , mikä ihaninta, kun tulimme kotiin oli Lili taas valtoimenaan vapaana talon sisällä. Olimme silleen että mitä ihmettä! Mutta sitten paljastui että Lili oli juuri ja juuti saanut tungettua itsensä katossa olevasta reiästä. Niimpä laitoimme siihen umpikaton, josta Lili ei ainakaan vielä ole tullut läpi kuin haamu, kohta sekin varmaan tapahtuu, huoh xD Se on kyllä oikea APINA!!!

Sitten vielä sellainen juttu, että eilen oltiin metsässä tosi pitkässä narussa, ja Lili pääsi vähän jahtaamaan jänistäkin. Voi että kun Lili tykkäsi juosta ns, "vapaana" kun ei hihnasta tarvinnut välittää, muutenkin ulkoiltiin eilen paljon ja Lili sai paljon huomiota <3

tämä oli nyt tälläinen kuvaton postaus :/ mutta ens postaukseen lupaan laittaa kuvia :)

Hyvää kesän odotusta ja märkä suukko Lililtä <3! kiitos kuusi lukijaa :3

ps, blogin ulkoasu on muuttumassa lähiaikoina :)


maanantai 10. maaliskuuta 2014

viikonloppu, kuulumisia + onko ne kärpäset oikeesti hyviä?


 
Moikka, pitkästä aikaa kirjoittelen kuulumisiamme! Mitään tajunnanräjäyttävää ei ole tapahtunut :D
Mutta kaikenlaista pientä ollaan puuhasteltu karva kuonolaisen kanssa.
Viikonloppuna Lili pääsi ihmettelemään luontoa ja asettuikin sopivaksi kuvauskohteeksi!
Niimpä tämä postaus on aika kuva painotteinen.
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa :D heh heh
No kai mun on pakko jotain kertoakkin, yritin laistaa noh en nyt KAI haha xD
 
Lili on kasvanut taas paljon, syönyt, nukkunut,  plääh ihansama ei kukaa tollasta jaksa kuunnella! ;D
No juups siirrytään asiaan jota ei ole, koska ei mitään ihmeellistä oikeesti ole tapahtunut! Ainoo asia josta voisin kertoa on Lilin kärpäsjahti.
...yök...
Lilin ammatiksi on siis tullut kärpästen pyydystys mökillä, kun sinne tulee välillä kärpäsiä, Lili on sohvalla ja hyökkäilee ikkunassa kiinni lentävien kärpästen kimppuun, ja ai että kun ikkunan lasi oli sen jälkeen ihanan näköinen, täynnä kuolaisia läiskiä! Ensimmäistä kertaa näin Lilin kuolaavan!
Oikeesti aika ällöä kun se syö niitä kärpäsiä, toivottavasti se ei saa niistä mitään!??
Eikä kyllä enää imuria kärpästen suhteen tarvita, kun on jo toi yks! Vaikkei niitä kärpäsiä nyt niin paljoo ookkaa :D!
 
+ ihanat säät oli viikonloppuna, aurinko paistoi lämpimästi :) ehkä vähän kylmä tuuli, mutta ei haitannu. Kovin keväistä on jo! :)
 
TERKKUJA LILILTÄ <3
 
tässä kuvia:
(joita tuli aika paljon)