maanantai 18. marraskuuta 2013
Syksyn / alkutalven kuulumisia
heipparallaa kaikki, varsinkin ihanat lukijani, mutta tietysti myös muut, Nyt on syksy tai no itseasiassa jo alkutalvi, on ollut jo pakkastakin ja aika kylmä. Olin Lilin kanssa juuri iltalenkillä ja tiet oli jäässä, lätäköt ihan umpijäässä ja sai Lili jääkimpaleen josta tuli suuri aarre, mutta kas kummaa siellä lämpöisessä suussa kylmä jäänpala suli äkkiä ja Lili kyllä ihmetteli että mihin ihmeeseen se hävisi, kyllä tämä maailma on sitten ihmeellinen, varsinkin kun Lilin elämän ensimmäinen talvi on tuloillaan. Ei Lilin pieniin aivoihin vaan millään se mahdu, että mitä täällä tapahtuu kun juuri oli hellettä jasai olla terassilla järsimässä luuta.
Lilin pentukarva on alkanut melkoisella vauhdilla irrota ja mikä kummallisinta mustan pehmoisen turkin alta paljastuu karkea suklaan värinen turkki. Sitä olen nyt nyppinyt ja aivan ihana on tullut, itseasiassa Lilille sopii rusertava turkki, toki mustaakin karvaa jää ja jalat ovat beessit. Lilin naamaakin ollaan siistitty ja korvista leikattu ylimmääräiset tupsakkeet pois, ja alta onkin paljastunut suloisimmista suloisimmat ruskeat silmät ja söpö ja nätti Lili tyttömme on nyt ! <3
Melkein kaikki hampaatkin ovat lähteneet, yhdellä hampaalla varsinkin oli hauska tarina:
Olimme olleet juuri eläinlääkärissä hakemassa Lilille ruokaa ja siinä samalla hän teki lilille hampaitten tarkastuksen ja leikkasi itseppäisen tyttömme kynnet. Eläinlääkäri sanoi että kulmahampaitten pitäisi lähteä ennen kuin uudet hampaat kasvaa puoliväliin asti, muuten joudutaan Lili nukuttamaan ja leikkaamaan ne kulmahampaat pois. No Lili varmaan kuuli sen ja ajatteli, ei mua ei nukuteta ja leikata!!! Kun päästiin kotiin Lili puri eka luuta HETI kun päästiin kotiin, sitten se meni kenkäkaapille ja viskasi sen kulmahampaan sinne kenkäkaappiin :D !!
heh heh Lili kiittää :)
Kuvat eivät ole hirveän uusia mutta suloisia silti ja laitoin ne tänne, on ne syksyn otoksia kumminkin:)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti