perjantai 31. tammikuuta 2014

Lili & Penni

Moikka, Lili oli tapaamassa penni koiraa, joka on phalene ja tosi vanha jo, sempä takia ei kyllä tosiaan leikki sujunut sillä Penni ei enää leikki ikäinen ole! :D Jotenka Lili haastoi leikkiin taukoamatta ja Penni aina ärähti no kyllä ne välillä ihan sovussa oli, ja kaikista naurettavinta oli kun penni on niiin nirso!!! että syö vaan omia nappuloitansa PISTE! Niin herra söi Lilin nappuloita, ja Lili Pennin nappuloita. Penni söi Lilin pikkuisia luita ja Lilin isoon luuhun se rakastui. Kun Lili oli yläkerrassa Penni nappasi Lilin luun suuhun ja kulki ympäri taloa uikuttaen, se yritti piilottaa sen luun :3 aww.
No lopulta se piilotti sen sohvan väliin xD Ja ne molemmat söi samaa luuta ja lenkeiläkin käytiin. :)
Pari kuvaa (laatu on mitä on, mulla oli mun vanha kamera mukana).

Lili ja Penni

Mr. Penni

keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Keppi suussa eteenpäin! + ?metsästyskoira?

 Lunta, lunta, lunta!!! Kalliolla oltiin eilen kävelemässä Lilin kanssa ja sopivin keppi otettiin tietenkin kuviin mukaan, mikä nyt näytti parhaimmalta ilme kuvissa ja tietysti sen piti myös sopia takkiin ! :D
Reissu olikin tosi jännä, Lili haisteli eläintenjälkiä, heitteli keppiänsä ilmaan ja kantoi sitä hartaasti eteenpäin. Mutta yhtä juttua me molemmat säikähdettiin tosi paljon! olin ottamassa Lilistä juuri kuvaa ja olin kumartunut maahan, kun näin ison mustan koiran ilman omistajaa kävelevän meitä kohti se haisteli hulluna jälkiämme ja lähestyi! Säikähdin ja hyppäsin ylös maasta, ja silloin vasta Lilikin huomasi sen ja niin näköjään myös koira sillä se hypähti ja alkoi haukkua vihaisesti hampaitaan näytellen. Nappasin Lilin syliin koska en tiennyt oliko koira agressiivinen,siltä se nimittäin näytti. sehän olisi voinut purra Liliä. Koira alkoi juoksennella ympärillämme ja haukkua, mutta lopulta se juoksi metsän uumeniin. Hui !!Oli kyllä aika pelottavaa, mutta koiralla oli kuitenkin panta joten en sitten tiedä oliko se karannut vai metsästys puuhissa?!
No ihania maisemia ja ihana lenkki oli ja tässä pari kuvaa Lilistä <3



perjantai 24. tammikuuta 2014

Lumisia lenkkejä

Ihanaa lenkkeillä Lilin kanssa lumisessa metsässä + myös kävelyteillä. Lili haistelee maata, niin että kuono on ihan lumessa. Kun tullaan lenkiltä, Lilin parta on ihan jäässä, jäisiä kokkareita :D
Lili on kyllä tykännyt mutta kovat pakkaset ei ole sen mieleen, vaikka neidillä on talvitakki päällä, tassut ovat jäässä. Ja pitkällä lenkillä kyllä huomaa kun Lili alkaa ihan nostelemaan tassuja.
Luminen pusu Lililtä kaikille :* :) !! Ja kiitos neljä lukijaa, uudetkin lukijat ovat tervetulleita! :)

Lumista lenkki kuvaa en ole vielä ladannut koneelle,mutta tässä Lilin leppoisasta lepohetkestä kuva :)

tiistai 7. tammikuuta 2014

ulkoilemassa talvitakkilla + taas karkuteillä

Juu moi, ollaan Lilin kanssa lenkkeilty tuolla sateisessa märässä kuraisessa säässä yök! :( ja Lili sai uuden talvitakin.:) Tässä siitä lenkillä kuvia kyllä poseerasi neiti kun kuvasin :D
 
Juups ja Lili on myös karannut nyt lähiaikoina monta kertaa! Se eka mistä kirjoitin jo sillon mutta sen jälkeen Lili on karannut varmaan 4-kertaa. Mutta kiltisti on sitten palannut aina mutta ainahan siinä säikähtää itse! Ei sitten tänään tämän enempää, kirjoittelen taas joku päivä jos on jotain mielenkiintoista josta kirjoittaa :)!

keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Happy New Year!

Hyvää uuttavuotta kaikille ja varsinkin lukijoille! <3 Toivon tulevalle vuodelle kaikkea hyvää.
Eilen Lili sai punaisen talvitakin jossa on karvareuna (hurtan) se on aivan ihana, ja Lili pääsi jo kokeilemaankin sitä. Lisäksi Lili sai valjaat ja uuden taluttimen, joista se pitää itse tosi paljon sen huomaa lenkillä.

Eilen illalla/yöllä oli siis rakettien lähetys aikaa, mietimme kyllä vähän mitä Lili tuumaisi ilotulitteista, mutta ei se ollut moksiskaan kattoi niitä ikkunasta ja tahtoi ulos lenkille katsomaan niitä lähempää ja oli aivan intona. Lenkillä kaikki ihmetteli että mikä koira toi on kun ei pelkää ollenkaan, Lili vain pomppi iloisesti eteenpäin raketteja katsellen :D Se on kyllä tosi hyvä juttu että Lili ei niitä raketteja pelännyt, olisi kamalaa jos aina uutenavuotena talossa juoksisi pelkäävä koira! :)
                     Lili toivottaa iloista uuttavuotta!!! (Lili on ihan pikkuisena tuossa kuvassa:))