perjantai 13. syyskuuta 2013
pentutapaaminen-2
Eli nyt oli aikaa vihdoin kirjottaa pentutapaamisesta osa-2 :D okei eli saatatte vähän ihmetellä mutta
siis se mun toinen kaveri joka ei päässy sillon perjantaina ni tuli nyt sitte keskiviikona mun ja Lilin
kanssa. Lili ja Aatu pääsi oikeen kunnolla leikkimään! Oli ihanaa katsoa kun niillä kahdella oli niiiiin hauskaa. Oli myös kivaa kun Lilikin pääsi taas leikkimään kun ei oo päässy leikkimään muiden koirien kanssa pitkään aikaan niiku kunnolla ku kaikki on ollu niin isoja että viimeks kasvattajalla Lili sai leikkiä noin hyvin ja kyllä se oli sitten väsynytkin ton tapaamisen jälkeen!
Aatu on sekarotuinen kanssa ja siinä on ainakin mäyräkoiraa ja jotain terrieriä, todella suloinen pikku pötkylä eniten näyttää mäyrikseltä :)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti