perjantai 1. marraskuuta 2013

päivitystä Lilliputista :)

 
( vanha kuva )
Lilin kanssa ei olla hirveesti mitään tehty ainakaan erityisemmin.
Hyvin on tyttösemme kasvanut se on jo jack russelin terrierin kokonen jossei jopa jo isompikin, ainakin joitain. Naapurin pentua on
aina sillointällöin tapaillut ja ollaan treenailtu hajujälkeä.
Hajujäljet meni tosi hyvin! Lili ihan oikeasti myös haisteli maata niinkuin pitää.
Lili kävi myös eilen kylvyssä sen kylpyammeessa ja nyt se tuoksuu
ihan hunajalle <3 (pentu shampoo oli hunajan tuoksusta c: )
Hauskaa Halloweeniä kaikille Lililtä, laitan huomenna varmaa jonku Halloween postauksen jos ehdin :) !
Ps, Ajateltii taas mun kaverinkaa et tavattas Lilin ja Aatun kanssa :)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti