perjantai 20. syyskuuta 2013

kaikenlaista


                  Moips :)
                  Eli ei oikeen oo ollu ideoita mistä kirjoittaisin tänne
                  joten tämäkin"postaus" on periaatteessa vain turha mutta haluan
                  pitää Blogini
                  kuitenkin aktiivisena joten kerron nyt vähän mitä ollaan puuhailtu
                  Lilin kanssa.
                  No tänään ei olla tehty mitään :D paitsi tietysti perus arki
                  asioita ( lenkillä, syömistä ja nukkumista. siis, Lilillä)
                  Ainut asia jonka nyt voisin vaikka mainita on se että annoin
                  Lilille kokonaisen omenan jolla se leikki pitkään kunnes alkoi
                  syömään sitä, annoin sen hetken syödä ja sitten otin sen siltä pois.
                  Suosittelen niille kenellä on koira tai pentu, nimittäin
                   Lili ainakin tykkäsi ja kaverinikin pentu oli tykännyt hän
                  itseasiassa kertoi minulle tän vinkin. c:
                  Eilen olin taas tallilla Lilin kanssa ja menin Perlalla, se oli
                   ihan ok, paitsi kädet oli ihan muusina tunnin jälkeen
                   kun Perla on niiiiiiin itseppäinen ja sen kanssa pitää
                   olla TOSI päättäväinen ! Treenattiin kolmikaaristakiemura-
                   uraa ja pääty ympyröitä.
                   Sitten todella tärkeä tiedoitus asia jonka Lili haluaa
                   kertoa :
                   Se ongelma peli johon keksin omat säännöt ( aiemmassa
                   postauksessa) niin olen nyt vähän viisastunut ja olen oppinut
                   ihmisten sanomat oikeat säännöt eli nostan kuvun ja annan sen
                   ihmiselle sitten syön sen namin se on kyllä aika hauskaa ! :)
                
                    Ainiin ja ensikerralla tai sitä seuraavalla kerralla kun kirjoitan
                    tänne yritän tehdä jotenkin kivan postauksen
                    (jonkun erinlaisemman kuin normaalisti) esim:
                    voisin laittaa Lilistä jonkun videon tai yllätys postauksen ! :)
                    Joten kurkkailkaapa välillä aina tännekkin. :)


Perla

Lili jäystämässä sormea D:
 



                   
   
                  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti