Moips :)
Eli ei oikeen oo ollu ideoita mistä kirjoittaisin tänne
joten tämäkin"postaus" on periaatteessa vain turha mutta haluan
pitää Blogini
kuitenkin aktiivisena joten kerron nyt vähän mitä ollaan puuhailtu
Lilin kanssa.
No tänään ei olla tehty mitään :D paitsi tietysti perus arki
asioita ( lenkillä, syömistä ja nukkumista. siis, Lilillä)
Ainut asia jonka nyt voisin vaikka mainita on se että annoin
Lilille kokonaisen omenan jolla se leikki pitkään kunnes alkoi
syömään sitä, annoin sen hetken syödä ja sitten otin sen siltä pois.
Suosittelen niille kenellä on koira tai pentu, nimittäin
Lili ainakin tykkäsi ja kaverinikin pentu oli tykännyt hän
itseasiassa kertoi minulle tän vinkin. c:
Eilen olin taas tallilla Lilin kanssa ja menin Perlalla, se oli
ihan ok, paitsi kädet oli ihan muusina tunnin jälkeen
kun Perla on niiiiiiin itseppäinen ja sen kanssa pitää
olla TOSI päättäväinen ! Treenattiin kolmikaaristakiemura-
uraa ja pääty ympyröitä.
Sitten todella tärkeä tiedoitus asia jonka Lili haluaa
kertoa :
Se ongelma peli johon keksin omat säännöt ( aiemmassa
postauksessa) niin olen nyt vähän viisastunut ja olen oppinut
ihmisten sanomat oikeat säännöt eli nostan kuvun ja annan sen
ihmiselle sitten syön sen namin se on kyllä aika hauskaa ! :)
Ainiin ja ensikerralla tai sitä seuraavalla kerralla kun kirjoitan
tänne yritän tehdä jotenkin kivan postauksen
(jonkun erinlaisemman kuin normaalisti) esim:
voisin laittaa Lilistä jonkun videon tai yllätys postauksen ! :)
Joten kurkkailkaapa välillä aina tännekkin. :)
Perla
Lili jäystämässä sormea D:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti