sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Vihdoin erikoispostaus


Vihdoin sain aikaiseksi tämän Erikoispostaukseni ! Ei välttämättä kylläkään mikään erikoinen ole, mutta päätin laittaa Lilin syysloman aikana tapahtunutta, siitä siis kuvia. :) Toivottavasti tykkäätte !

 
Vähän väsyttää syysloman alussa,
pitkän viikon jälkeen.
 
Mutta ei väsymys kauaa kestä kun jo
Lili vipeltää ulkona.
 
 
Lilin ruoka aika.
ruuaksi ihan pentujen märkäruokaa,
näyttää maistuvan.
 

 
Ruuan jälkeen Lili pääsi ulos juoksentelemaan tosi
pitkässä narussa.

 
 Lili pääsi pelaamaan palloakin
ja se oli tosi hauskaa.

 
Agilityäkin treenattiin pienillä esteillä
ja muillakin esteillä, mitä nyt
agilityyn kuuluu.
Mutta tietty ollaan aloiteltu
tosi helpoilla jutuilla.

                                               
 
Pieni koira, paljona unta.
Taas pikku päikkäreille
hiirulaisen kanssa.
 
Hieno poseeraus kuva Lilliputista <3
 
Kiitoos Lililtä ;)
          

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti