tiistai 7. tammikuuta 2014

ulkoilemassa talvitakkilla + taas karkuteillä

Juu moi, ollaan Lilin kanssa lenkkeilty tuolla sateisessa märässä kuraisessa säässä yök! :( ja Lili sai uuden talvitakin.:) Tässä siitä lenkillä kuvia kyllä poseerasi neiti kun kuvasin :D
 
Juups ja Lili on myös karannut nyt lähiaikoina monta kertaa! Se eka mistä kirjoitin jo sillon mutta sen jälkeen Lili on karannut varmaan 4-kertaa. Mutta kiltisti on sitten palannut aina mutta ainahan siinä säikähtää itse! Ei sitten tänään tämän enempää, kirjoittelen taas joku päivä jos on jotain mielenkiintoista josta kirjoittaa :)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti