perjantai 24. tammikuuta 2014

Lumisia lenkkejä

Ihanaa lenkkeillä Lilin kanssa lumisessa metsässä + myös kävelyteillä. Lili haistelee maata, niin että kuono on ihan lumessa. Kun tullaan lenkiltä, Lilin parta on ihan jäässä, jäisiä kokkareita :D
Lili on kyllä tykännyt mutta kovat pakkaset ei ole sen mieleen, vaikka neidillä on talvitakki päällä, tassut ovat jäässä. Ja pitkällä lenkillä kyllä huomaa kun Lili alkaa ihan nostelemaan tassuja.
Luminen pusu Lililtä kaikille :* :) !! Ja kiitos neljä lukijaa, uudetkin lukijat ovat tervetulleita! :)

Lumista lenkki kuvaa en ole vielä ladannut koneelle,mutta tässä Lilin leppoisasta lepohetkestä kuva :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti