Hyvää uuttavuotta kaikille ja varsinkin lukijoille! <3 Toivon tulevalle vuodelle kaikkea hyvää.
Eilen Lili sai punaisen talvitakin jossa on karvareuna (hurtan) se on aivan ihana, ja Lili pääsi jo kokeilemaankin sitä. Lisäksi Lili sai valjaat ja uuden taluttimen, joista se pitää itse tosi paljon sen huomaa lenkillä.
Eilen illalla/yöllä oli siis rakettien lähetys aikaa, mietimme kyllä vähän mitä Lili tuumaisi ilotulitteista, mutta ei se ollut moksiskaan kattoi niitä ikkunasta ja tahtoi ulos lenkille katsomaan niitä lähempää ja oli aivan intona. Lenkillä kaikki ihmetteli että mikä koira toi on kun ei pelkää ollenkaan, Lili vain pomppi iloisesti eteenpäin raketteja katsellen :D Se on kyllä tosi hyvä juttu että Lili ei niitä raketteja pelännyt, olisi kamalaa jos aina uutenavuotena talossa juoksisi pelkäävä koira! :)
Lili toivottaa iloista uuttavuotta!!! (Lili on ihan pikkuisena tuossa kuvassa:))
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti