Lunta, lunta, lunta!!! Kalliolla oltiin eilen kävelemässä Lilin kanssa ja sopivin keppi otettiin tietenkin kuviin mukaan, mikä nyt näytti parhaimmalta ilme kuvissa ja tietysti sen piti myös sopia takkiin ! :D
Reissu olikin tosi jännä, Lili haisteli eläintenjälkiä, heitteli keppiänsä ilmaan ja kantoi sitä hartaasti eteenpäin. Mutta yhtä juttua me molemmat säikähdettiin tosi paljon! olin ottamassa Lilistä juuri kuvaa ja olin kumartunut maahan, kun näin ison mustan koiran ilman omistajaa kävelevän meitä kohti se haisteli hulluna jälkiämme ja lähestyi! Säikähdin ja hyppäsin ylös maasta, ja silloin vasta Lilikin huomasi sen ja niin näköjään myös koira sillä se hypähti ja alkoi haukkua vihaisesti hampaitaan näytellen. Nappasin Lilin syliin koska en tiennyt oliko koira agressiivinen,siltä se nimittäin näytti. sehän olisi voinut purra Liliä. Koira alkoi juoksennella ympärillämme ja haukkua, mutta lopulta se juoksi metsän uumeniin. Hui !!Oli kyllä aika pelottavaa, mutta koiralla oli kuitenkin panta joten en sitten tiedä oliko se karannut vai metsästys puuhissa?!
No ihania maisemia ja ihana lenkki oli ja tässä pari kuvaa Lilistä <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti