No otin vaihteeksi lähikuvia, jotka mielestäni onnistui ihan hyvin ja ilmeet Lilillä on kyllä ihan vallan mainiot! :D Kertokaa mielestänne paras kuva! sen voitte laittaa kommentilla, paras ja eniten ääniä saanut kuva tulee ainakin seuraavaan banneriin!:)
Ilmeet:
Mun mielestä 8. ja 3. on parhaita! :)
VastaaPoistaehkä toi 3. menee mulla kuitenkin voittoon! ihana ilme xDDDDD
Mut noi kaikki on ihanii <3
kiitos! :)
VastaaPoistamielipiteitä lisää vaa!! :)
VastaaPoista1. on ihana
VastaaPoistakiitos
VastaaPoista