maanantai 24. helmikuuta 2014

`Ski Vacations`

`Heips, hiihtoloma mennä hujahti kun oli kaiken laista puuhaa, ja kivaa oli. Harmi että silloin kun on kivaa aika menee nopeammin :/ ja kaikki kiva loppuu aikanaan...
No Lili oli ensimmäisellä matkallansa ja lenkkeiltiin paljon, leikittiin, ja kuvailinkin Liliä.
Lili oppi loman aikana paljon uusia (ikävämpiä) asioitakin, kuten avaamaan koppansa vetoketjun, ja tulemaan itseään kolmekertaa korkeamman metalli häkin yli, ollessaan yksin.
Kaiken laista siis tapahtui!

Lili sai pupun korvia ja poron luita herkuiksi ja ne näytti maistuvan, lisäksi ostimme tytölle kurahaalarin/sadeasun, missä on lahkeetkin nyt kun alkaa/on loska kelit ja märkää niin Lilin tassut ja maha on ihan märkä ja kurainen, eli se tulee tarpeen.

Lili on kyllä kumma tapaus! Se on kovin kissamainen :D, Kuulostaa hassulta, mutta näin on!
Se esim, kiipeilee pöydillä, ikkunalaudoilla. Leikkii nappuloilla, ääntelee kissamaisesti ja maukuu, leikkii välillä kuin kissa, nukkuu ikkunalaudalla, ja roikottaa häntää suorana alas ;D että aikas hauskaa, no onneksi Lili on koira kuitenkin, vai onko xD No on!!! osaa se murista ja haukkua, leikkiä vetoleikkiä ja olla oma rakas karvakuononi <3

Tässä kuvia hiihtoloman ajalta :) :)
matkalta kaunista luontoa! :)

yhtä vähän väsyttää loman alussa. <3

karkki purkin kansi suussa :D

lepohetki pehmolelun kanssa :)

joku kuva matkalta.

luontoa... <3

luontoa.......

Lili huomaski mut! xD

Matkalla... oli sohva ja lili nukkui aina tossa sohvan
tyynyn päällä :D!

Ihana ilme mussulla <3 :)
näyttää kieltä xD

Lili meni hellyyttävästi nukkumaan matkalaukkuun :3!

leivoin muffinsseja... :)
Lili ei kylläkään saanut, koska niissä oli suklaata!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti