maanantai 24. helmikuuta 2014

PARAS ILME?

Moikka, päädyin kuitenkin taas kuvaamaan tuhisevaa pientä karvakuonoa, ajatuksissa oli mennä kuvaamaan luontoa, no kyllähän luonnostakin muutaman kuva tuli otettua.
No otin vaihteeksi lähikuvia, jotka mielestäni onnistui ihan hyvin ja ilmeet Lilillä on kyllä ihan vallan mainiot! :D Kertokaa mielestänne paras kuva! sen voitte laittaa kommentilla, paras ja eniten ääniä saanut kuva tulee ainakin seuraavaan banneriin!:)

Ilmeet:


1.
 
 

2.
 
 

 3.
 
 

 4.
 
 

 5.
 
 

 6.
 
 

 7.
 
 

 8.
 
 

 9.
 
 
 
  10.

5 kommenttia: