Ihan mahtavaa, saa nukkua, ottaa rennosti, tehdä kaikkee hauskaa ja olla Lilin kanssa. Lilikin nauttii kun ollaan kotona enemmän, saa hyvää ruokaa ja voi nukkua pitkiä rentoja päiväunia terassilla auringon paisteessa. Lilin kanssa kesälomalla olisi suunnitelmissa suunnata koirapuistoihin, tavata koira kavereita ja muuta mitä hauskaa nyt sitten keksitäänkään! :)
Tänään Lili oli pitkään ulkona pitkässä narussa, mm. neiti kaivoi kuoppia, heitteli lelujansa ja makoili terassilla. Ruoaksi Lili sai suurta herkkua, kanaa ja riisiä. Ja kyllä maistui! :)
Eipä muuta oikein ole tapahtunut, tulen taas kertomaan kuulumisiamme myöhemmin! :D
Meidän pikkuinen viime kesänä 2013! <3
(Kyllä on kasvanut ihan hirveesti viimekesästä ♥) ;)
HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE! (MYÖS LILIN KOIRA KAVEREILLE)!♥
♥ ; Lili & Minä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti