Moikka, pitkästä aikaa kirjoittelen kuulumisiamme! Mitään tajunnanräjäyttävää ei ole tapahtunut :D
Mutta kaikenlaista pientä ollaan puuhasteltu karva kuonolaisen kanssa.
Viikonloppuna Lili pääsi ihmettelemään luontoa ja asettuikin sopivaksi kuvauskohteeksi!
Niimpä tämä postaus on aika kuva painotteinen.
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa :D heh heh
No kai mun on pakko jotain kertoakkin, yritin laistaa noh en nyt KAI haha xD
Lili on kasvanut taas paljon, syönyt, nukkunut, plääh ihansama ei kukaa tollasta jaksa kuunnella! ;D
No juups siirrytään asiaan jota ei ole, koska ei mitään ihmeellistä oikeesti ole tapahtunut! Ainoo asia josta voisin kertoa on Lilin kärpäsjahti.
...yök...
Lilin ammatiksi on siis tullut kärpästen pyydystys mökillä, kun sinne tulee välillä kärpäsiä, Lili on sohvalla ja hyökkäilee ikkunassa kiinni lentävien kärpästen kimppuun, ja ai että kun ikkunan lasi oli sen jälkeen ihanan näköinen, täynnä kuolaisia läiskiä! Ensimmäistä kertaa näin Lilin kuolaavan!
Oikeesti aika ällöä kun se syö niitä kärpäsiä, toivottavasti se ei saa niistä mitään!??
Eikä kyllä enää imuria kärpästen suhteen tarvita, kun on jo toi yks! Vaikkei niitä kärpäsiä nyt niin paljoo ookkaa :D!
+ ihanat säät oli viikonloppuna, aurinko paistoi lämpimästi :) ehkä vähän kylmä tuuli, mutta ei haitannu. Kovin keväistä on jo! :)
TERKKUJA LILILTÄ <3
tässä kuvia:
(joita tuli aika paljon)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti