maanantai 31. maaliskuuta 2014
Esteitä & Elämää (Lili Houdini)
Heippa, Paljon on taas tapahtunut! ??Toivottavasti olette jaksanut odottaa taas sitä että kirjoitan tänne, sillä tosiaan kyllä nyt olen aika harvoin kirjoitellut - syynä, se että ideat on lopussa ja ei ole ollut mistä kirjoittaa :), jos sinulla on jokin idea niin kerro ihmeessä, lisäksi mun pitäisi saada nyt aikaiseksi vaan se myday, joka on jäänyt sivummalle laiskuuden ansiosta! :D
Nyt vihdoin Lili on saanut agility esteet, ja aloiamme agilityn, Eilen jo kokeilimme niitä että suurimmat innostukset saisi laantumaan. :) Hyvin Lili hyppäsi, mutta oli hankalaa kuvata ja hypyttää samaan aikaan, joten kuvista tuli surkeita, siksi en niitä nyt kehtaa edes laittaa.
Mutta, varmasti tullaan nyt hyppimään ja kirjoittelen ja laitan kuvia taas niistä! :))
Lili houdini
Lili on edellisessä elämässään ihan varmasti ollut jokin houdini, eli Lili pääsee häkistä kuin lukoistakin kaikkialta aina pois jos vain tahtoo! Lilillä on kuljetus koppa, johon jätimme sen hetkeksi ja eikös tyttö ollut saanut sen vetoketjun auki -.-! Sitten kaiken huippu, on Lilin korkea reunainen! häkki, josta se kiipesi yksin ollessaan pois, ja hah hah, laitoimme siihen katon , mikä ihaninta, kun tulimme kotiin oli Lili taas valtoimenaan vapaana talon sisällä. Olimme silleen että mitä ihmettä! Mutta sitten paljastui että Lili oli juuri ja juuti saanut tungettua itsensä katossa olevasta reiästä. Niimpä laitoimme siihen umpikaton, josta Lili ei ainakaan vielä ole tullut läpi kuin haamu, kohta sekin varmaan tapahtuu, huoh xD Se on kyllä oikea APINA!!!
Sitten vielä sellainen juttu, että eilen oltiin metsässä tosi pitkässä narussa, ja Lili pääsi vähän jahtaamaan jänistäkin. Voi että kun Lili tykkäsi juosta ns, "vapaana" kun ei hihnasta tarvinnut välittää, muutenkin ulkoiltiin eilen paljon ja Lili sai paljon huomiota <3
tämä oli nyt tälläinen kuvaton postaus :/ mutta ens postaukseen lupaan laittaa kuvia :)
Hyvää kesän odotusta ja märkä suukko Lililtä <3! kiitos kuusi lukijaa :3
ps, blogin ulkoasu on muuttumassa lähiaikoina :)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti