Mökillä Lili kävi uimassa pari kertaa, ja vesi olikin oikein lämpöistä (22-27`C) Itse uin joka päivä, mutta Lili jäi välillä vain pötköttämään aurinkoon. Päiväunia nukuttiin monessa paikkaa, välillä laiturilla, samalla sorsia tarkkaillen, terassilla ja riippukeinuakin Lili pääsi kokeilemaan, muttei tainnut viihtyä, sillä loikkasi äkkiä sieltä pois! Muuten mökki viikko meni leppoisasti rennoissa merkeissä, Lili sai myös seuraa koko viikoksi Penni koirasta joka oli myös mökillämme.
Sitten vierumäki reissuun, sieltä Lili löysikin uuden harrastuksen, nimittäin golfin!
Voi sitä riemun määrää, kun lenkkeillessä golf radan viereisistä puskista löytyi golf palloja, jotka oli Lilille todella suuri aarre! Lisäksi Lilistä oli mainiota puuhaa seurata mökin terassilta kun golf pallot lenteli viereisellä golf radalla, ja mikä vimma olisi ollut päästä juoksemaan pallon perään isolla nurmi kentällä! Käytiin Lilin kanssa vierumäellä pitkillä lenkeilläkin, pisin oli n.6 km, ja täytyy kyllä sanoa että jopa Lili, meidän oma pikku energia pakkauksemme alkoi väsyä loppu matkasta, ja löntysteli vain kiltisti vierellä läähättäen. :D
Vierumäellä Lili tapasi myös tuttavamme kolme ihanaa mäyrä koiraa <3 No, aika meni äkkiä ja nyt ollaan taas kotona, säät on ollu tosi lämpimät ja nyt nautitaan! <3
Terkkuja Lililtä! :)
Meidän oma pikku golf tyttö :D <3








blogisi ollaan arvosteltu!
VastaaPoistahttp://smiling-horse.blogspot.fi/2014/07/linkkaa-blogisi-arvostelut.html