tiistai 22. huhtikuuta 2014

Kuva postaus - Pääsiäinen

 
Moikka, päätin pääsiäisen ajalta koota kuva postauksen, mutta myös kirjoittelinkin
 vähän kuulumisia (pääsiäisen ajalta tietysti) Kuvia tulikin
todella paljon, ja tässä niitä nyt sitten on. :)
 


Suklaa pupu kiinnosti Liliä kovasti, mutta se ei sitä tietenkään saanut :D

Penni oli myös mukana pääsiäisen ajan <3


Koko viikonlopun oli aivan loistava sää ja kuuma! Tästä se kesä
alkaa, ihanaa! <3


Leivoin suklaa juusto kakun ja herkullinen tuli :3


Lilistä lähikuva :DD

Mites se Lilin nassu on menny ton näköseks tossa kuvassa XD
Varmaan tuo tuuli. :)


Penni poseeraa. :)


Lili jahtaa Penniä, ei penniä toi pikku riiviö pentu paljoo
kiinnosta, kun vanhakin jo on, mutta Liliä kiinnostaisi kovasti leikkiä :D

Vedessä Lili kävi ensin kahlaamassa, mutta uimaankin Lili
lopulta meni, ja se oli niin ihanaa virkistystä lämpimään päivään, että
kahlaamassa käytiin moneen kertaan. :)


Hepan jälki :D


söpöö <3<3<3<3<3
Lili tuijottaa sammal kökkärettä.





Lilistä ja Pennistä yritin saada yhteiskuvaa, mutta arvatenkaan siitä ei
mitään tullut xD
 
 
 
Pääsiäisenä ei sen kummempaa tapahtunut, kuvat kertoi jo
paljon kokonaisuudessaan. Lili jahtasi sisiliskoa, kävi uimassa, nautti
auringosta ja lämmösta, ja ennenkaikkea otti rennosti.
Lili sai myös herkku maistiaisia lohesta, ja kyllä maistui ja tykkäsi! :)
Tosi lämmin kyllä kokoajan nyt ollut ja se on ihanaa!
En nyt keksi muuta, myday on tulossa... :D
 
♥Terkkuja Lililtä♥

2 kommenttia:

  1. Tää oli kiva postaus, tälläsiä lisää. Kuvat oli laadukkaita, hyvästä kuvakulmasta otettuja ja kuvia oli monipuolisesti, joka mahdollisti sen, että niitä oli kiva katsoa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti tosi paljon :3 ja joo lisää tulossa teen luultavasti vapun ajalta samantapaisen.

      Poista