moi, eli minulla oli nyt alkutalvesta kysely joka on päättynyt jo jonkin aikaa sitten ja äänestitte voittoon toivekuva postauksen! :) Joten voitte laittaa toiveita Lilistä yms yms... kommentilla. Toteutan kaikki toiveet jos vain mahd. Olisi kiva jos niitä toiveita myös tulisi muuten en voi toteuttaa. :)
Laita kuva Lilistä, kun se nukkuu, syö, kun sillä on joku vaate päällä ja/tai kun Lili ui tai Lilin jotai leluja?! :)
VastaaPoistajuu :) kiva kun laitoit toiveitasi, yritän toteuttaa nuo jos vain mahd. :)!!
VastaaPoista