torstai 26. joulukuuta 2013

Toivekuvia !

moi, eli minulla oli nyt alkutalvesta kysely joka on päättynyt jo jonkin aikaa sitten ja äänestitte voittoon toivekuva postauksen! :) Joten voitte laittaa toiveita Lilistä yms yms... kommentilla. Toteutan kaikki toiveet jos vain mahd. Olisi kiva jos niitä toiveita myös tulisi muuten en voi toteuttaa. :)

2 kommenttia:

  1. Laita kuva Lilistä, kun se nukkuu, syö, kun sillä on joku vaate päällä ja/tai kun Lili ui tai Lilin jotai leluja?! :)

    VastaaPoista
  2. juu :) kiva kun laitoit toiveitasi, yritän toteuttaa nuo jos vain mahd. :)!!

    VastaaPoista