maanantai 12. elokuuta 2013

Lili laiturilla...


                                         Lili haistelee laituria järvenrannalla.

 
Nuuh Nuuh...
 
 
Lili oli mukanamme järvenrannalla ja se viihtyi siellä tosi hyvin,
kaikki paikat piti nuuhkia ja haistella ja välillä (Lilliputti :D (lempinimi))
sai hepulikohtauksia ja juoksenteli sinne tänne, leikkiäkkin olisi
pitänyt kokoajan !!
mutta kyllä maistui yöunet päivän jälkeen :) !
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti