Lili haistelee laituria järvenrannalla.
Nuuh Nuuh...
Lili oli mukanamme järvenrannalla ja se viihtyi siellä tosi hyvin,
kaikki paikat piti nuuhkia ja haistella ja välillä (Lilliputti :D (lempinimi))
sai hepulikohtauksia ja juoksenteli sinne tänne, leikkiäkkin olisi
pitänyt kokoajan !!
mutta kyllä maistui yöunet päivän jälkeen :) !
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti